Jenkkiystävällinen katsastus Tampereella?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Petsku68, 12.4.2015.

  1. Petsku68

    Petsku68 3rd gear

    Minne kannattais viedä Eldo -75 rekisteröintikatsastukseen Tampereen sudulla?

    Ennen käytin Rantaperkiön valtion konttoria, siellä oli asiallinen jenkkejä ymmärtävä jamppa hommissa. Ei ollu enää viime kerralla... Tuli ihmeellistä vinkunaa Mussen (-67) käsijarrusta (joutuu kuulemma liian kovaa vetään kahvasta, että pitää edes vähän) ja ajovaloumpioista, kun ei ollu E-hyväksyntää lasissa (samoilla umpiolla rekisteröintikatsastettu ja vuosikatsastettu 2006 alkaen...).

    Entä onko tietoa missä makaisi lyhyitä kilpiä hyllyssä, samalla seudulla?

    Petsku

    --------
    Mustang -67
    Cadillac Eldorado -75
     
  2. ls1978

    ls1978 Gearhead

    Itse voin suositella neljän jenkin rekisteröinnin perusteella Lielahden yksityistä Kymppikatsastusta. Erittäin asiallisesti mennyt hommat. Mutta pyydä saada isäntä itse Pertti Oittinen homma tekemään. Hänellä riittää tietotaito eikä natise joutavista. Tosin kun on mennyt jenkkien rekisteröinneistä kyselemään niin hänelle suoraan ohjattu kun muut ei kai halua tietääkään... Ja vuosi sitten siellä oli vielä useita pareja lyhyitä kilpiäkin.
     
  3. Teemu T.

    Teemu T. 3rd gear

    Suosittelen Katsastusparkkia Turtolassa. Asiallista toimintaa eikä nillitetä turhasta. Ja asiantuntemusta amerikkalaisiin on.
     
  4. El C

    El C 3rd gear

    Linnainmaan K1.ssä oon käyttänyt vuosikaudet ilman turhia häiriöitä. Jos on sanottu niin on sanottu aiheesta.
     
  5. Lyijykelkka

    Lyijykelkka 2nd gear

    Nokialla A-katsastus on esittänyt ajoittain ihan fiksuja liikkeitä...
     
  6. Petsku68

    Petsku68 3rd gear

    Täähän näyttää hyvältä, paikkoja valkattavaksi asti! Kiitos vinkeistä.

    Petsku
     
  7. El C

    El C 3rd gear

    Ei sit muuta ku vuorotellen jokaiseen kokeilemaan ;)
     
  8. Petsku68

    Petsku68 3rd gear

    No niin. Leima tuli tuosta lähimmästä (Turtolasta). Asiasta sanoivat, mutta ei turhaa nipotusta. Voin kyllä suositella. Muistivat ihan oma-aloitteisesti myös kirjata lyhyet kilvet katsastustodistukseen. Lyhyet kilvet löytyi Hervannasta A-katsastuksesta, tosin Rantaperkiön A:lla olisi ollut kanssa.

    Kiitos vielä vinkeistä.

    Petsku
     
  9. impala67

    impala67 Double Gearhead

    mielestäni nykyään on melkein asema kuin asema asiallinen, mutta toisaalta mistä tahansa voi löytyä se muluukku jolla on huono asenne harrasteautoja kohtaan.

    toistaiseksi olen kuullut vain huonoa näistä autoliikkeiden yhteydessä toimivista katsastajista. tietty kun ovat tottuneet vain upouusia tai vähän käytettyjä vaihdokkeja leimailemaan...

    nykyään on melkein syytä KESKEYTTTÄÄ katsastus ajoissa jos huomaa asennevammaisen, koska muuten et saa mennä hakemaan leimaa muualta. huomionarvoinen seikka, vaikka silloin tietty menee kankkulan kaivoon maksettu katsastusyritys
     
  10. gmc_sierra

    gmc_sierra 1st gear

    Onko tämä totta?
     
  11. maddis

    maddis Gearhead

    Kyllähän nykyään saa mennä jälkinäyttöön toiselle konttorille kuin mistä hylky tuli? Jostain olen näin antanut itselleni kertoa.
     
  12. A.X.U.

    A.X.U. 3rd gear

    Jälkinäytölle saa mennä toiselle konttorille ku ottaa vaan sen alkuperäisen konttorin tarkastuslapun mukaan.
    Voi mennä vaikka kokonaan uuteen katsastukseen jos haluu.
     
  13. Steve McQueen

    Steve McQueen 3rd gear

    Hämeen Autokatsastuksessa on hommissa rodiheppu.
    Ymmärtää varmaan uudempiakin.
     
  14. SB 340

    SB 340 2nd gear

    Mää oon yleensä käyny tossaa Lielahden Katsastusmiehissä, siellä on asiallinen harrastajia ymmärtävä kaveri, mut paria käyttistä kun oon viimeks käyttäny ei oo enää näkynyt. Toivottavsti oli lomilla. Molemmilla kerroilla tullut vastaan semmonen yli innokas nuorimiäs, että huhhuh..
    Paljon hyvää kuullu tosta Turtolasta, siellä ymmärretään muidenkin harrastepelien päälle japsit ym..Pitänee vaihtaa..
     
  15. impala67

    impala67 Double Gearhead

    pakko kehua tota omaa vakioasemaa, nokialla porin valtatien yksityinen katsastus.
    pääjarrusylkän olin juuri vaihtanut ennen leimaa, ja silti oli jäänyt toinen pääjarruputkista löysälle ja alkoi leiman aikana poljin painua pohjaan;
    -ei tuo mitään, kato voiko kiristämällä parantaa; tossa on hyllyllinen työkaluja asiakkaille säätöjä varten!!! hyvä ettei rasvaprässiä tarjonneeet kun näytti jotkut nivelet kuivahkoilta.

    kiristys putkeen siinä se- ei vuoda enää. leima tuli
     
  16. maddis

    maddis Gearhead

    Onko tuo se A-katsastus vai joku muu? Nimim. omakin jenkki pitäisi ens viikolla katsastaa.

    edit. Ei taida olla, kun A-katsastushan on pätkän matkaa pois Porintien suunnasta.
     
  17. impala67

    impala67 Double Gearhead

    jeah aivan porintien tuntumassa, paloasemantiellä
     
  18. maddis

    maddis Gearhead

    Tuolla Nokian Autokatsastuksessa tänään kävin Caminoa näyttämässä ja muutokset katsastamassa vuosikatsastuksen lisäksi. Hyvinkin asiallista toimintaa. Voin suositella omalta osalta!
     

Kerro tästä muillekin!