Mopar B-Body rattiakseli.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja kotr, 3.9.2015.

  1. kotr

    kotr 3rd gear

    Nyt on pakko turvautua muihin harrastajiin.

    Purin 67 coronetista sen verta rattipylvästä,että saisin vilkun kamppeet vaihettua ratin alle. Tilanteen kehittyessä löysäsin myös kaksi ruuvia irti joilla se vaihdenäyttön"rengas" on kiinni,rattiakselissa oli myös sokka ja sokka ura sielä vilkun vermeiden alla. Ongelma on nyt se että joko en saa rattiakseli tulemaan tarpeeksi pitkälle tai sitä vaihdenäytönrengasta tarpeeksi syvälle,että sokka ura tulis näkyviin.Noin 5mm on kiinni,ku tonärillä mittailin näkyvillä olevaa akselin pätkää.jos sokkaa ei laita paikalleen pääsee rattiakseli liikkumaan aika paljon.Pitää laittaa kuvia,jos tästä ei kukaan mitään ymmärtäny.

    -Niko-
     
  2. kotr

    kotr 3rd gear

    konsti löyty. konehuoneen puolelta piti löysätä,että akseli liuku tarpeeksi pitkälle konttorin puolelle.
     

Kerro tästä muillekin!