Aspenin isolohko swap

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja kotr, 22.10.2015.

  1. MJF

    MJF Double Gearhead

    Paino ja tilavuus nimenomaan ei ole ongelma, tehojen kans joutuu varmaan tekeen pientä säätöä. Painopykälä poistui kokonaan kuukausi sitten ja eihän tuo ole juuri 360 isompi.
     
  2. PauliR

    PauliR 3rd gear

    Ei sitä muokkaamista mikään pykälä estä, teet vaan tarvittavat muutokset siihen.
     
  3. Crestwood

    Crestwood 3rd gear

  4. kotr

    kotr 3rd gear

    Ei tuohon etuakseliin tarvis etes paljoa muutosta. Rälläkkä ja hitsuukone on ollu jokapäiväsesä käytyösä,niin ei se mikään ongelma oo. Mutta jos sattus että sopiva pohja löytyy, nii oishan se aina parempi. Tuo sorsan alsa pohja mikä on strokerisa näyttäs käyvän ja tulishan sillä lisää öljyntilavuuttaki. Pitääkö imuputki vaihtaa jos pohja muuttuu syvemmäksi?
     
  5. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Pitää.
     
  6. kotr

    kotr 3rd gear

    Juu näin arvelinki. Tuo 971 se vois olla oikia tähän svappiin. Oiskohan kellään hollilla,että sais mitan etureunasta tuohon syvennyksen alkuun?
     
  7. Herje

    Herje Double Gearhead

    187 pohja appari12cm jaa kuskinpuoli 14 cm
    Nämä pohjan reunasta sumpun alkuun.
     
  8. kotr

    kotr 3rd gear

    OK. (Kampura,dampperi ja vetolevy lähtee maanantaina matkaan)

    Sujautin äsken koneen paikalleen ilman öpohjaa.Menee makiasti ja näyttäs,että 727 mahtuu asumaan kans...Eipä vaan ollu taaskaan aikaa jäähä touhuaan enempää.
     
  9. kotr

    kotr 3rd gear

    Pikku muokkauksella näyttää menevän nuo shortyt paikalleen. Muistaakseni kaapisa vielä POR rin alumiinipinnotetta pakosarjoihin. Hiekalla pesu mutta kannattaako alle laittaa mitään pohjustetta?
     
  10. C-barge

    C-barge Gearhead

    Tos on pari öljypohjaa jotka tallilt löyty, jos kuvasta saa selvää. se palkin muutos, ei oo ikinä leimaäijät siitä mitään sanoneet. Se pois mikä tarvii ja boksaa umpeen vastaavan paksusella materiaalilla.

    [​IMG]
     
  11. kotr

    kotr 3rd gear

    Laitoin yyveetä. Tuo 971 on varmasti mwlko lähellä jos ei mee ihan suoriltaanki.
     
  12. kotr

    kotr 3rd gear

    Osien puhallusta ja maalausta, pakosarjan pilkkomista.Öljypohja saapunee ens viikolla. Sitte taas jatkunee sovitus.
     
  13. kotr

    kotr 3rd gear

    kiitokset vaan öljypohjasta. Tälle viikkua ei oo vaan tullu mitään tehtyä totken suhteen.

    Viikonloppuna pesin ja vaihoin yhen stefan laatikkoon.


    Suht paskanen oli alkujaan.
    [​IMG]


    Melkosen puhtaaksi lähti pinelinellä ja painepasurilla
    [​IMG]


    Sisältäkään ei näyttäny pahalta.
    [​IMG]
     
  14. kotr

    kotr 3rd gear

    Nonni!! Sinne luiskahti isolohko korvakoihin uuden öljypohjan kans. Mutta mutta.. kuskin puolen pakosarja menee ihan silpuksi.. ykkösen ja seiskan primäärit ottaa simpukkaan kiinni. Seiskaputken kyllä tekee mutta ykkösen jo katkasin ja ahasta on.. onkohan lie olemassakaan semmosta sarjaa mikä tuohon kompoon menis. Nykyset on hedmanin shortyt. Vänkärin puolella ei ole ongelmaa.
     
  15. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Tulipa mieleen kun myyntipalstaa just luin, ni a ruumiiseen ois fendes wellit. Jos sisäloksut haluu silpoo, ni mites semmottiset
     
  16. kotr

    kotr 3rd gear

    Kiitti vaan vinkistä mutta piäsin vaujtiin ja kiersin sen simpukan. Pikku hiplailua vielä ja voi hitsata kasaan.
     
  17. kotr

    kotr 3rd gear

    sielä se möllöttää omalla paikallaan. kuinkahan vaateriin koneen pitäs tulla jos vaikka vatupassilla suumais?

    [​IMG]

    Kuskin pakosarja meni melkolailla uusiksi.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ykkös ja kolmos pytyn primääriputkien paikkaa piti vaihtaa kollektorilla.Sitte alko sopimaan paljon paremmin.
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Entiää vaaterista mutta mulla ollu yllättävän monessa moottoriswap autossa jonkun verrankin kallellaan ja ihan hyvin pelaa ja tuissakin on. Voihan sillä hyötyäkin saada tilan puolesta.


    Onse komiaa että aspeniinkin laitetaan kunnon koneita!
     
  19. Catiska

    Catiska Gearhead

    Itse pyrin laittamaan koneen vaateriin, näin kardaanikulmat on helpompi saada järkeviksi.
     
  20. kotr

    kotr 3rd gear

    Niinpä! Pitää rueta seuravaksi laatikon kans kokeileen miten passaa ja kuinka vaateriin voi laittaa..saa nähä meneekö rälläkkä hommiksi vai sopiiko 727 pullistelematta.

    Ostakaan nyt joku tuo pikkulohko tekniikka.Valmis paketti kaikkine apulaitteineen. vaihosa voin ottaa 383 koneeseen aluimaria ym? tai sitte uusia osia tuohon 440 stroker projektiin/-67 coronettiin.
     

Kerro tästä muillekin!