Cadillac Northstar öljypohjan vuoto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ls1978, 22.7.2014.

  1. ls1978

    ls1978 Gearhead

    Norttikone kastelee öljyllä öljypohjan ja koneen alapuoliset osat. Näyttäisi tulevan normi öljypohjaa ylempää ja tasaisesti molemmilta puolilta. Olenko tulkinnut oikein että nortin öljypohja on kaksiosainen, ikäänkuin kaulus joka kiinni lohkossa johon taas kiinnittyy matala pohja? Näyttäisi tuon kauluksen ja lohkon välistä tihkuvan.

    Onko kokemuksia millainen homma on tuo kaulus purkaa ja vaihtaa sinne lohkon väliin tiiviste?
     
  2. flw-65

    flw-65 3rd gear

  3. st. vitus dance

    st. vitus dance 3rd gear

    Video tuo esiin sen "kivan" seikan että ainakin etuveto-Käikäleessä moottorin remontointi edellyttää melkoisen määrän oheispuuhastelua, vaikka ei kyseessä edes rebuilt oliskaan.

    Paketti on tiivis kokonaisuus autossa kiinni ollessaan.

    Takaveto malleista ei ole kokemusta, niissä lienee tilaa paremmin puuhastella alakautta.
     

Kerro tästä muillekin!