Ilmanputsari mopar

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ministeri, 20.10.2014.

  1. ministeri

    ministeri 3rd gear

  2. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    omilleen jokainen saa tietenkin tehdä mitä haluaa mutta itse en kyllä lähtisi tuollaista silpomaan .

    yhdellä ilmatörpelöfoorumilla luki tälleesti

    " 1959-62 Golden Commando 395 (361 cubic inch 4-bbl.). Also used on police cars. I would assume the Dodge version has a different decal on top and may be painted black instead of gold. If anyone has good photos of one, please contact me. "

    on varmasti rahallisesti huomattavasti arvokkaampi original kuosissa kuin roddauksen jälkeen .
     
  3. ministeri

    ministeri 3rd gear

    Joo parempi antaa olla tuomosenaan mulla toi on väriltään tommonen kultanen toi minun auto on vuodelta 67 toi putsari ei varmaan tosta ole autosta. Tutkin tuolta netistä ja semmosen kuvan sain ettei ois jälkituotantona tehty. Hinnat ebayssä näytti olevan 300-600 euron väliin.
     
  4. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Joo, myy tosiaan tuo, osta toinen aihio ja sulle jää vielä rahaakin taskuun. Ja mikä parasta joku varmaan tarvii kipeästi tuollaisen.
     
  5. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    multa saat c-bodyyn sopivan putsarin... on 5" kaasarinaukolla eli käy edelbrockin päälle: ohessa linkki mun myynti-ilmoon:

    viewtopic.php?f=18&t=281356
     

Kerro tästä muillekin!