Hummeri nakuttaa ??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jameri, 12.11.2014.

  1. jameri

    jameri 3rd gear

    http://youtu.be/QCl_ETvUwC8

    Koneesta kuuluu melko voimakas nakutus kylmänä, tulpat ja tulpan johdot vaihdettu muttei jelppinyt.

    Nakutus häviää kun kone lämpiää tai kun kierroksia nostaa.

    Olisko viikon vinkkiä Hummer H2-03 on masiina
     
  2. Bighouse

    Bighouse 3rd gear

    Mikä moottori? Yksi mahdollinen vika. Hydraulinen venttiilinnostin. Ei pidä öljyä/painetta sisällä eli falskaa..
     
  3. Panze

    Panze 3rd gear

    Eikös noista oo pakosarjoja halkeillut.
     
  4. jameri

    jameri 3rd gear

    6.0 (Vortec 6000) hmm toi venttiilinostin voisi sopia kun konetta katsoo ei löydy kohtaa josta se kuuluu eli hankala paikallistaa
     
  5. hukkis

    hukkis Gearhead

    Tuosta ääninäytteestä annan minäkin veikkauksen pakosarjalle. Kun sarja lämpenee,rako menee kiinni ja ääni häviää. Vastaavanlaista on tullu eteen muunkin merkin vehkeissä.
     
  6. LPV

    LPV 3rd gear

    Ääni pakosarjalle, kuulostaa samalta kuin mun pikkulohko-firebirdi ennen kuin vaihdoin pakosarjan tiivisteet. Tiivarit oli ihan paloina.
    Naputtava nostaja pitää erilaista ääntä, tuo mun Buickin LT1 on käytännössä sama, kuin Vortec. Siinä on vain vedenkierto kansien kautta. Mulla naputtaa puikki jos laittaa väärää öljyä, pitää käyttää sitä "kalliimpaa" joka lukee venakopan öljykorkissa. Mutta ääni on erilainen ja häipyy kokonaan, kun käyttää kierrokset = öljyn paineet, ylhäällä hetken. Tuo pakosarja läpätys ei häviä ihan vain polkaisulla.
     
  7. jameri

    jameri 3rd gear

    Jo selvisi pakosarjan tiiviste vuotaa, tosin pultit on aikas loppu saas nähdä kuinka lähtee irti, Kiitos ja kumarrus vinkeistä.
     
  8. jameri

    jameri 3rd gear

    Lopullinen diagnoosi 4 pulttia poikki ja siitä se säksätys.
     

Kerro tästä muillekin!