Eaton M45:lle "helppoa vaihtoehtoa" olemassa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Swatti, 28.11.2014.

  1. Swatti

    Swatti 1st gear

    Käyttiksen nokalla moinen tekele ja isompaa tekis mieli.
    Välitystä vois toki muuttaa mutta prosentuaalinen lisäys pyöriltä on melko mitätön ja itse ahdin melko kovilla.

    Mitään varttimailin ydinohjusta ei olla tekemässä, vähän lisäpuhtia ilman että heti edes päältä näkee.

    Kysymys kuuluu: onko tuolle mitään plug-and-play optiota? Kokoluokassa seuraava Eaton M62(?) vaatii erilaisen kiinnityksen enkä äkkisältään löytänyt adapteria...

    Itse pata on märssun m111, 2.3l rivi-nelkku.
    Tarkoitus olisi myös pitää vähän budjettikuria. Itse kosla ei kovin arvokas joten turhaa tuohon on toisen auton arvoa upottaa.
     

Kerro tästä muillekin!