Corveten ZQ3 moottorin viritys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Mr. El Maco, 13.12.2014.

  1. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Sulla on siis 70cc palotila. Ohut pelti lisää sitä ~3.2cc ja normi ~8.8cc.
    Jos puristusuhde on nyt pikkasen alle 8:1 76cc kansilla niin ohuella paffilla ja 64cc kansilla se on ~9.3:1 unkefäär.
     
  2. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Näillä tiedoilla sillä normitiivisteellä tulee ne 9.3 rutut ja ohuella 9.9.
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Toi 1mm tekee sen ~8.4cc lisää palotilaa.
     
  4. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Puristustilavuus 64 + 6 + 8.4 + 3.2 = 81.6cc

    Yhden sylinterin tilavuus on 727cc

    727 + 81.6 / 81.6 = 9.9:1 puristussuhde
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Öö 350 kikkaran iskutilavuus on 5700/8=712.5 on yhden pytyn iskutilavuus.
     
  6. artsiracing

    artsiracing Gearhead

     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    No niimpä, ei suju lukeminen eikä päässälasku enää :rotfl: .
     

Kerro tästä muillekin!