SBC vm-90 "vanha" imusarja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja JK311, 19.12.2014.

  1. JK311

    JK311 3rd gear

    Kertokaas joku seppä miten sovittaa 350 TBI moottoriin vm.90 vanhempi "normipulttinen" imusarja ? Joo en ole löytäny valmiina, koska imusarja on Weiand 142:sen alla. Ja vissiin ei käy myöskään et vaihtais vanhemmat kannet L05:sen lohkoon ? Vai onko helpoin tapa tehdä koko systeemi " vanhan lohkon ja kansien päälle ..
     
  2. CamPa

    CamPa Gearhead

    Re: Chevy L05

    Itse tein imusarjaan soikeat keskireiät vingulla ja sitten askartelemaan tällaiset kulmaprikat sisähalkaisijaltaan 10mm putkesta, niin tulee tasainen kiristys myös keskipulteilla.
    http://www.summitracing.com/int/parts/pfs-52110
     
  3. JK311

    JK311 3rd gear

    Jep, tollanen ajatus kävi kanssa mielessä, jostain lukenu/kuullu kanssa että vois olla ongelmia myös vesikanavien yhteensopivuudessa ?
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mulla on ylimääräinen 4-reikänen valurautaimari uudempiin kansiin :odroll: . Vesikanavat on ihan samassa paikassa vanhemmissakin eli vanhat kannet ja imari sopii lohkoon.
     
  5. JK311

    JK311 3rd gear

    OK, eli siis L05:n lohkoon uudet "vanhat" paremmin virtaavat gen 1:n iso palotilalliset kannet, ni ei tartte alkaa ahtimen alla olevaa imusarjaa sahaa ja poraa ;))
     

Kerro tästä muillekin!