mopar 231 flathead vm 1947

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja hangover247, 25.3.2015.

  1. hangover247

    hangover247 1st gear

    moro mistähän löytäis kyseiseen lättäpäähän kk ja kannen kiristystiukuudet? ja mistä kannattaisi kysellä kannenpultteja kun puuttuu?! muutkin koneen peksit kiinostaisi mm. öljymäärä yms! suako suomesta mitään osia kyseiseen tekniikkaan?! :eek:
     
  2. RooZe

    RooZe 2nd gear

    Tällaiset arvot löysin nettisaitilta


    According to Motors auto repair manual rod bolt tension is 45-50 ft/lbs, main bearings 75-80 ft/lbs, head bolts 65-70 ft/lbs. These are the same values for all 6 & 8 cyl engines from 1935-1948.
     
  3. RooZe

    RooZe 2nd gear

  4. hangover247

    hangover247 1st gear

    täytyypä vedellä noihin momenteihin kun sua kannenpultit vielä :)
     
  5. hra47

    hra47 3rd gear

    Katsopa piruuttasi uusin Mobilisti Senior sivu 35. Millä logiikalla lie Bernbaumin kataloogin sivu lätkäisty keskelle lehteä?
     

Kerro tästä muillekin!