Pontiac Firebird V6 Kampiakselin "Takastefa"

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja reynolds, 25.5.2015.

  1. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Tällaista kysymystä,että minkälainen on tuon ko.tiivisteen vaihto...Moottori on irti autosta,eli tilaa on...Katselin,että siinä ei ole ns:perinteistä takastefaa,vaan ilmeisesti joutuu runkolaakeripukin/pukit ottamaan auki...Kertokaas,jos joku on tietoinen/tehnyt ko.homman...Auto on siis Pontiac Firebird 2,8 V6...Ja muistaakseni vuosimalli on -90
     
  2. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Ja vastauksiinhan suorastaan hukkuu!!!!
     
  3. PauliR

    PauliR 3rd gear

  4. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Stefa on jo hommattu,mutta kysymys liittyy siihen,että minkälainen se vaihtohomma on.?
     
  5. PauliR

    PauliR 3rd gear

  6. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Kyllähän tuollaisia videolla näyttettyjä stefan vaihtoja on tullut tehtyä tässä parin kymmenen vuoden aikana useitakin....Mutta,kun...näissä Pontiacin V6 Koneissa ei ole tuollaista stefaa kampuran takapäässä ollenkaan...Vaan se stefa on ilmeisesti taaimmaisen runkolaakeripukin sisällä :-? :odroll: ....Ja edelleen se kysymys kuuluu,että minkälainen homma sellainen on vaihtaa....Pitääkö ottaa koko kampura pois,vai riittääkö,että ottaa sen taaimmaisen runkolaakeripukin pois,vai kuin?...Tämä ei siis ole todellakaan minun auto,koska en itselleni hommais missään tapauksessa V6 Moottorilla valmistettua jenkkiautoa....Minä vaan olen yhdelle tutulleni apuna tälläisen rimpulan kanssa :lol: ....Mutta täällä ei ilmeisesti ole ketään sellaista,joka tietäisi,että minkälainen homma on kyseessä... :-?
     
  7. jkv

    jkv 1st gear

    Ei taida kellään olla
    V6 moottorista jenkkiautoa
     
  8. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Ei ole minullakaan 8) ....Olen vaan apuna yhden ko.laitoksen remontissa :oops:
     
  9. xterror

    xterror 3rd gear

  10. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Ilmeisesti siinä jotain kerrotaan taaimmaisen stefan vaihdosta....Mutta ei taivu tuo enklanti siinä määrin,että hyötyä tuosta olis...Ja kuvakin ko.hommasta olis erittäin hyvä...
     

Kerro tästä muillekin!