-68 440 915 kansi auki

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja leatherjacket, 21.6.2015.

  1. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    ^^ Lahden Kansityö tekee nuo työt kerralla kuntoon. Vie sinne.
     
  2. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Ei tommosella biltema/mätänet mallin jousipuristimella tee mitään vähänkään stydimpien jousien kans, ellei sitä hieman muokkaa ja vahvikehitsaa.

    Noi lukot voi olla vähän jumissa myös. Silloin auttaa kun varovasti napauttaa retaineriin tai puristimen sitä painavaan osaan, tai venttiilin päähän puristimen ollessa jännityksessä.
     
  3. Mutku

    Mutku Gearhead

    Hienot kannet. Ei oo plaanattu liikaa, alle pual millii jos yhtään. Lahden Kansityö on erittäin hyvä koneistaja. Kansia purkaessa semmonen "hauleja" täynnä oleva ns. rekyylitön vasara on hyvä: voi ihan surutta moksauttaa siihen pidätinlautasen-retainerin-retskun haminoille (että lukot ja retskut irtoo helpommin toisistaan) eikä se nuoriso-ohjaaja pompi niin rasittavasti.
     
  4. leatherjacket

    leatherjacket 1st gear

    Mitä mieltä olette noista 915 kansista. Pitää tehdä päätös kunnostaako vai hommata uudet kannet. Imuvenat menisi uusiksi ja pako ohjurit. Make or buy?
     
  5. C-barge

    C-barge Gearhead

    Riippuen siitä mitä niille on tehty, eli onks kaivettu kuinka ja onks vakiot vai isot venttiilit. Sit kantsii pitää mieklessä et noit ei oo suuunniteltu lyijyttömälle, eli melkeen kun on auki laittais karkastut seetit kanssa ja samaan hintaan 1.81 pakovenat. Ja samoin tietty jos imuvenat uusii niin 2.14 vakioiden sijaan, hintaero ei kummonen oo. Sit kattoo et maksaako yli puolet vaikkapa EZ Street tai Source kansista ja jos maksaa ni ostaa uudet. Niihin varmaan tarvii vanhoista venttiilijouset, tai sitten ei.
     
  6. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Eiköhän se ole "budjetti kysymys" sorsan kansi partsista tuollainen ja kappale hinta..

    http://www.uspartsperformance.fi/kansi-mop-bb-stealth

    tai sitten jos racea teet niin sitten lienee uudet kannet se oikea vaihtoehto.

    jaahas "C-kori lautturi" ehti jo.. :lol:
     
  7. leatherjacket

    leatherjacket 1st gear

    Oliko noissa sourcen kansissa tuplajouset? Voiko noihin laittaa wanhat cranen keinuvivut?
     
  8. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Yksinkertaiset jouset jotka riittävät hydrauliselle nokalle. Kyllä ne Cranet käypi.
     
  9. leatherjacket

    leatherjacket 1st gear

    Pitää miettiä. Tossa mun koneen alakerrassa on toi "mushroom" kalusto. Eli ei hydr nostajat. Kait noi wanhan 915 kannen jäykät jouset käy yhtä hyvin sourcen kansille.
     
  10. C-barge

    C-barge Gearhead

    Pitäis käydä.
     
  11. RS23V0E

    RS23V0E 2nd gear

    Tietysti kannattais kattoa onko jousissa paineet tallella vaikka fyysisesti käyvätkin.
     
  12. leatherjacket

    leatherjacket 1st gear

    Kattelin noita hintoja. Wanholen 915 kansien korjaus uusilla venttiileillä ja ohjureilla n600e. Pitää jäähdyttää kuumaa otsaa kylmällä lompakolla.
     
  13. leatherjacket

    leatherjacket 1st gear

  14. leatherjacket

    leatherjacket 1st gear

    Säätöä vaille valmis. Sourcen alu kannet asennettu koeajoa varten.

    Minkälaisilla venttiilin välyksillä kannatta lähteä liikkeelle?

    Jätin nämä wanhat herkkusieni nostajat tähän set uppiin testiin.
     

Kerro tästä muillekin!