B-Bodyn alusta kuntoon.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja MikkoV, 9.9.2007.

  1. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    AlterKtion = Reilly motor sports.
     
  2. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Hyviä vinkkejä tullut.

    Mutta aloitetaampa nyt käytännön osalta puslista ja nivelistä.

    Otan auton työn alle ensi kuussa ja akselistot pitää käydä läpi samalla pohjan kanssa että saa auton pyörilleen ja maalarille.

    Puslat, nivelet ja vääntösauvat pitäisi tilailla nyt ensi hätään, miksei tosin muutakin samalla.

    Säästääkö minkäverran jos lähtee tilailemaan itse. Ja minkä merkkistä tavaraa kannattaa katsella noiden osalta?

    Tollanen tuli ainakin googlettamalla vastaan, onko kallis paikka (hintatasosta ei mitään käsitystä) ja liekö kotimaista toimittajaa.

    http://www.jimsautoparts.com/suspension.htm
     
  3. niklas_

    niklas_ 1st gear


    toi jimsautoparts ei lähetä osia suomeen. eli täytyy olla joku välikäsi jenkeissä.


    mä vahvistin orggis alatukivarret ja kaveri sorvas paksummat reaktiotangot.
    0,96 vääntösauvat ja uretanipuslat. toimii hyvin mutta ylätukivarsi ois pitänyt muokata/ostaa säädettävät.

    muutama kuva

    http://public.fotki.com/Niklas83/1/charger-alusta/
     
  4. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    No toimittaako mikään suomalainen lafka tuolta, tai mitä muita noita ois jenkkilässä.

    Hyvältä näyttää Niklas projektit.
     
  5. niklas_

    niklas_ 1st gear


    kiitos.

    www.summitracing.com

    sieltä pitäisi löytyä melkein kaikki osat.
    ja melkein joka osatoimittaja tuo niitten osat
     
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  7. greenrtse

    greenrtse 1st gear

    onkos kukaan laittanut autoonsa Performer IAS (edelbrock) iskareita,usa saiteilla kovasti kehuvat,kokemuksia??ensi kesäksi olisi tarkoitus vaihtaa nykysten tilalle uudet
     
  8. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Joko on Stage II -simpukoista käyttökokemuksia? Itsellä on Stage III, mutta nyt olis tarvetta Kakkosen kokemuksista.

    Yleisestä FFI laadusta sen verran, että Stage III -simpukoita olen tilannut varmaan 10-15 kappaletta. Kaikki ovat toimineet moitteetta eikä ole ollut öljyvuotoja tms. Tällä hetkellä sisällä on tilaus kolmesta simpukasta ja labour timea pyydettiin varaamaan 3-4 viikkoa. Näitä siis ostaa ilmeisesti muutkin kuin suomalaiset.
     
  9. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Re:

    Seitsemän vuotta myöhässä voin vastata, että olen ollut moisiin varsin tyytyväinen ;)
     

Kerro tästä muillekin!