Chrysler Town & Country -06 takajousitus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Jupe, 20.10.2014.

  1. Jupe

    Jupe Gearhead

    Ostin tuon otsikon syslerin kesällä ja ihmettelin takapään jousituksen vetelyyttä jo koeajolla. Uskoin sen olevan ihan simppeli juttu ja siksihän se tavallaan osoittautuikin. Joku perhanan tolvana mennyt vaihtamaan alkuperäisten Nivomat tyyppisten, automaatisesti tasonsa säätävien iskareiden tilalle Gabrielin tavalliset pumput :mad: . Koirat vaihtaa häkissään paikkaa / asentoa, niin koko auto heiluu, tien päälläkin alusta on melkoisen paljon hermostuneempi kuin edellinen -07 Grand Voyager.

    Alkuperäiset Mopar iskarit maksaa merkkiliikkeen kautta maltaita, rokkiautosta saa sekä Sachs että KYB merkkisenä edullisemmin. Sachs kohdalla on myös orkkis varaosanumero, eli toisin sanoen mitä todennäköisimmin Sachs on myös alkuperäisten oikea valmistaja. Mutta mutta... köyhänä ajattelen sitä että nuo KYB:it olisivat kuitenkin noista kahdesta ne edullisimmat.

    Kellään kokemuksia vastaavista KYB iskareista? Mun ekaan autoon vaihdoin KYB:it 25 vuotta sitten, joten vertailupohjaa kybeistä ei ihan lähivuosilta ole muutoinkaan.

    Tässä linkit:

    Sachs
    http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=3520449&cc=1432093

    KYB
    http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=1300752&cc=1432093
     

Kerro tästä muillekin!