G30 vanit (94-97) etuiskareiden vaihto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Rado, 28.2.2015.

  1. Rado

    Rado Gearhead

    Onko silmukkakiinnitys ja kahdella pultilla per puoli ?
    Ahdas väli vaihtaa vai mahtuuko pulttipyssyllä ?

    Alapallonivel väljä ylä-/alasuunnassa kun akselistoa keventää.
    Normaalia kuten esim osissa Jaguaria vai prässin tai vaihdon paikka ?
     
  2. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Tuollaista tyrkyttää Rockauto:
    [​IMG]
     
  3. Rado

    Rado Gearhead

  4. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Onko sulla se auto siinä pihalla?
     
  5. Hävittäjä

    Hävittäjä 2nd gear

    -94-97? Siis -95 vanha perinnemalli ja -96 uudemmat "uutta" express koria
     
  6. Hävittäjä

    Hävittäjä 2nd gear

    Tollanen on uudemmissa express vaneissa.
     
  7. Hävittäjä

    Hävittäjä 2nd gear

    Tommonen kiinnitys -95 vanhemmissa g-vaneissa.
    Rekisteröinti vuosi otteessa voi heittää, vaimonkin -90 g-20 otteessa -93.
     

Kerro tästä muillekin!