Chrysler new yorker takaiskarit ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Rado, 19.4.2015.

  1. Rado

    Rado Gearhead

    Kyllä nyt ahistelee.

    Takaiskarit hakusessa. Kuka myy ja tietääkö joku missä olis 1995 purettuja / osina ?

    Kysellään vielä että pitäisikö iskarinjalan lähteä irti silmukasta ?
    Alapää kiinni kuin junttilantuvan paskassa vaikka pultero on poissa.
     
  2. Rado

    Rado Gearhead

  3. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Tuo mitä kuvassa näkyy.
     
  4. Rado

    Rado Gearhead

  5. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Tossa tulee iskarin ylpää ainakin mukana, ehkä jousetkin. Klikkaa info painiketta niin näet mitä tulee mukana.
     
  6. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Kun se on Monroe ja toinen joku halppis iskari.
     
  7. Rado

    Rado Gearhead

    Onko tuohon alapään irroitukseen jotain kikkaa ?
    Älytön systeemi kun kaksi putkea Ikäänkuin annetaan hitsautua kiinni (vuosien saatossa)

    http://aijaa.com/ziw9YH
     
  8. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Sitä tolppaa puristaa pultti joka pitää ensin irrottaa. Todennäköisesti se menee poikki ja joudut poraamaan sen pois sekä pyöräyttämään uudet kierteet.
     
  9. Rado

    Rado Gearhead

    Pultti pois ajat sitten sekä kirveellä kiilattu alasilmukkaa aukipäin.
    Helvetin lujassa on putket keskenään.
     
  10. Rado

    Rado Gearhead

    Onko iskari ehjä jos painuu helposti sisään, mutta ylöstulo on tahmeaa ?
     
  11. Rado

    Rado Gearhead

    Saako macperssonin rälläköidä poikki vai pitääkö sitä ennen tehdä iskaritolppaan potalla reikä ?
    Asennusta helpottais kummasti jos vanhan tolpan saisi rälläköidä poikki.
     
  12. autoilija

    autoilija Gearhead

    On se silloin ehjä.Sehän on sen ideakin.Alaspäin saa mennä mutta ylöspäin pitää hidastaa.
     
  13. autoilija

    autoilija Gearhead

    Tuohon pakettiin kuuluu siis jousijalka jossa on iskunvaimennin itsessään.Vanha jousi asennetaan siihen,jollet uusia erikseen osta.
    Tarvitset työhön jousien puristustyökalun.Rälläköimällä sen varren poikki ja jousi edelleen paikoillaan ja paketti irroitettuna esim.lattialla pääset todennäköisesti hengestäsi jos edes jompikumpi päistä on jo irroitettu myös autossa,sama tulos.Se jousi lentää sieltä sellaisella voimalla ettet näe enää huomista päivää.
    Eli,ei rälläköintiä vaan oikeat työkalut.
    Jos sulla se edelleen vielä autossa kiinni,et voita mitään katkomalla sitä iskarin vartta.
    Idea on että se koko paketti irroitetaan sieltä alhaalta ja ylhäältä ja sen jälkeen oikeilla työkaluilla puristat sen jousen kasaan että saat yläpäästä purettua mutterin pois ja asennat sen saman jousen uuteen jousijalkaan.
    Jos hommasit uudet jousetkin niin irroitat vanhoista jousista sen työkalun ja asennat sen uuteen jouseen ja teet kaiken toisinpäin kun asennat.
     
  14. Substitute

    Substitute Gearhead

    Ne iskarin alapään puristimen pultit katkeaa suurella todennäköisyydellä, mutta sen pätkän voi porata pois ja korvata läpipultilla. Omasta varaosapurkuautosta irrottaessa ne katkesi ja ajoautossa ne oli jo korvattu läpipulteilla edellisen vaihdon yhteydessä.
     
  15. autoilija

    autoilija Gearhead

    Juu,ne ovat kiinni oikeasti.Pari viikkoa ennenkuin alkaa tähän suihkuttaa jotain irroitusainetta niihin.Ja lämpö auttaa aina,ja jos sitä ei ole käytettävissä niin pikkuhiljaa eestaas nitkuttaa.
     

Kerro tästä muillekin!