Blazer s10 abs

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Rantsi, 8.10.2015.

  1. Rantsi

    Rantsi 1st gear

    Abs valo syttyy usein vasemmalle kaartaessa hiljaisessakin vauhdissa, jos samalla jarruttaa. Mistähän vikaa kannattaisi jatkaa etsiä. Pyöränlaakereissa ei ainakaan havaittavaa välystä ole ja johdot silmämääräisesti tutkittuina ehjät. Suoraan ajaen tai oikealle kaartaessa ongelmaa ei ole.
     
  2. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Onko vikakoodit luettu? Minulla on -93 Jimmyn manuaalit niin voin koittaa ihmetellä niistä jos on vähän lisätietoja.
     
  3. Rantsi

    Rantsi 1st gear

    Mitenkähän ne sais tuost luettua kun on obd2 liitin? Taitaa tarvita testerin.
     
  4. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Nojoo, kun noita on tehty vuodesta -82 lähtien nykypäiviin, niin olisikin ollut hvyä säkä jos -93 manuaaleista olisi ollut apua.
     
  5. kojo

    kojo Gearhead

    Missäspäin tää s10 majailee? nurmijärvellä ois testeri
     
  6. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Mulla on 91 s10 blazeri purkuautona ja siinä abs romut kiinni jos tarviit jotain osia. Vai oliks tää joku tuoreempi?
     
  7. umpio

    umpio 3rd gear

    -96 mallisessa ainakin tuntuivat nuo etupään anturit hajoilevan. Veikkaisin sitä että jompi kumpi etupään antureista alkaa olla sökö. Kolmas anturihan on laatikon perässä; jos tämä on rikki niin minulla on käytetty mutta ehjä tilalle. Ja aivolaatikkokin löytyy ylimääräisenä, joka on ABS-yksikön päässä. Testerillä joko löytyy tai sitten ei löydy vikaa; itselläni herjasi oikeaa taka-anturia (jota siis ei edes ole), mutta syylliseksi osoittautui sitten kuitenkin vasen etuanturi.
     

Kerro tästä muillekin!