c body lehtijousen "kohdistus tappi"

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja amazombi, 27.11.2015.

  1. amazombi

    amazombi 1st gear

    Minkäs paksuinen se tappi on millä kohdistetaan perä lehtijouseen?

    On palikat työnalla ja perä vielä kiinni.

    -65 fury.
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    5/16" on se jousen läpi menevä osuus. "kanta" vähän isompi alunperin ku 1/2" mut ei niil ammuta. Eli ei oo niin tarkkaa, isoista toleransseista johtuenliika tarkkuus takaa vaan sen et se on sitte tarkasti pielessä.
     
  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Tuossa -73 Monacossa jonka purin, oli kumiset eristeet myös tapin sekä koko jousen ympärillä. Lienee tämä ratkaisu eristänyt ääniä ihan mukavasti, mutta ajaettavuus on saattanut olla lieruva. Koska täällainen ratkaisu tuli Mopariin? Olikos "lautturilla" tietoa?
     
  4. C-barge

    C-barge Gearhead

    '73 be jo oli, samoin apurunko kumikiinnikkeillä 70'ssä ei viel oo mitään noita. Et vähän korimallista riippuen jossain tossa välissä mut jos tarvis veikata niin '73 tuli toi ISO jousitus jos kaikki hyllyy kumeksien välissä.
     

Kerro tästä muillekin!