Amerikan rosteri?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja HELL2, 30.1.2010.

  1. Buddy

    Buddy 1st gear

    Ai jaa... :odroll:
     
  2. HELL2

    HELL2 Gearhead

    Kyllä noihin taulukoihin ja asioihin tutustumalla sai huomata rosterien monipuolisuuden...tuo magneettitesti on perinteikäs hitsarin testaustapa mutta heillä monesti tavara tulee aluksi muokkaamattomana kankena jossa ei ole tarttuvuutta. Mulle riittää tuo tieto et voin hitsata rosterilla "rosterisia" tuotteita ilman murtumispelkoa. Thänks
     
  3. Buddy

    Buddy 1st gear

    Mä tein ton Bedfordin valoraudan vanhoista putkenpätkistä joihin hitsasin valojen mukana tulleet rosteriset aluset sekä niiden alle ikeasta ostamani rosterikupit joidenka sisään mutterit jäävät piiloon. Teinkö virheen kun liitin yhteen mustaa rautaa sekä rosteria? :rotfl:
    Olen taaskin lähes varma ettei kukaan huomaa virhettäni kromauksen jälkeen. :wink:

    Tässä: http://kuvablogi.com/nayta/2439437/
     
  4. Jza

    Jza Double Gearhead

    No jos olisit hepannut vaikkapa ydinvoimalan laudeputkia, niin saattaisin harkita muuttoa johonkin vähän kauemmaksi :rotfl:
     
  5. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Kyllähän se on prosessiteollisuudessa aika yleistä, että "mustaa" vuorataan ruostumattomalla, joko hitsaamalla tai muilla tavoilla.
     

Kerro tästä muillekin!