Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. Rämpylämpi

    Rämpylämpi 1st gear

    Pitää tehdä puhallustesti, pitää kerätä ensin romilleja, niin jos vaikka aukeais tukokset jos sellaisia on.

    Juu, tämä tässä itseäkin askarruttaa, olis varmaan helpompaa diagnosoida jos ei tulis lämmintä ollenkaan. Ja vielä kun ne Julangin mukaan jäävät jänniteettöminä siihen asentoon missä olivat kun virta katkaistaan (molemmat lämmityssäädöt olleet punaisella tapissa syyskuusta lähtien...)
     
  2. plymarivani

    plymarivani 1st gear

    Joo tulevalla viikolla pitäis päästä antamaan kommenttia kuinka vaikuttaa kun vaihtaa väljän orginaalisimpukan tilalle borgesonin varsineen päivineen!
    Makaa meinaan rotke ilman simpukkaa tallissa ja uus simpukka taasen makaa jossain kontinpohjalla Helsingissä. Lähellä ollaan :rotfl:
     
  3. Saetkae

    Saetkae 3rd gear

    Ei ole. Minä ajelen Kerava/Malmi väliä motaria/vanhaa Lahdentietä. Vähän riippuu säästä ja kiireestä minkä valkkaan.
     
  4. Scottsdale1980

    Scottsdale1980 1st gear

    Kabiinin "erkkeri" eli lämmin hytinlaajennus lavalle:
    http://www.cowtownsleepers.com/sleepers.html

    Onkohan suomeen ajautunut yhtään tuon tyylistä kopin jatketta? voisin olla kiinnostunu omaan 2gen ramiin tollasesta jatkokopista jos jostain kohtuu hintaan sais... :lol:
     
  5. NoSmokeNoPower

    NoSmokeNoPower 2nd gear

    Pyhiä! Nyt meinasin viimein saada tilattua lootan tohon omaa laitoksee. Ja tilaan varmaan turpaanin myös samasta paikasta ni on sit saman virman vehkeet.
    Mutta muutamia kysymyksiä pyörii mielessä. Joku jos viittii kertoilla ni olisin kiitollinen. Suht isoista rahoista kyse kuitenki.

    Eli jos oikein ymmärsin ni toi corehan vähän niinku "takuusumma" ja sit jos lähettää oman laatikon tilalle ni sen summan saa takas? Ja onko niitä entisiä lootia ketkään lähetelly takas?

    Mites tuo tilaaminen Suomeen onnistuu? Lähettääkö ne suoraan Suomeen vai pitääkö käyttää jotain jobbaria? Verottomana noita tuskin saa tulemaan? :-?

    Ja monilla näyttää eri valmistajien laatikoita olevan ja jokainen tietty omaansa on tyytyväinen mutta heittäkääs vähän mielipiteitä ja kokemuksia että mistä sais hyvän paketin. Mulla siis tuo 2004 Dodge 3500. Muuten sitä ei oo ihmeemmin viritetty mutta Smarty on. Ja pitäskö tohon ottaa myös vetolevy vai kestääkö se alkuperänen miten?

    Jos joku jaksaa vastailla niin kiitos jo etukäteen :D
     
  6. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    Jos ei oo kiire niin mulle tulee kamaa Kervisen kontissa , mahtuis varmaan samaan konttiin...lähtee n. 2-3 viikon sisällä
    laatikon lähettäminen täältä on coreen nähden kai kiikun kaakun et kannattaako ,mut jollain varmaan omakohtaista kokemusta ,kuluista.
     
  7. xlh82

    xlh82 1st gear

  8. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    ja otettu markkinoinnissa todella hyvin huomioon :poff:
    ei kuvan kuvaa sieltä gigakopista :rotfl:
     
  9. ZxKimmo

    ZxKimmo Gearhead

    Kyselin tossa vuosi tai puolitoista sitten 2006:n probleemasta, eli kaasu jää tavallaan päälle, vaikka spedu on jo ylhäällä.

    Vinkkinä oli vikakoodien tarkistus. Nyt ne on vihdoin luettu! Kun kaasun päästää ylös kaasunasento tippuu normaalisti heti nollaan, eli se on ok. Joku taisi silloin mainita jotain cruiserista?? Koodinlukupömpeli herjasi cruiseria, mutta ei tullut muuta tietoa. Mikähän tämä cruiseprobleemo mahtais olla?
     
  10. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Tuohan näyttäis olevaan vaan ikään kuin hattuhyllynä ja lava jatkuu kopperon alle. Yhdessä lyhytkoppisessa ykköskoppaisessa olen tuollaisen nähnyt, siinä oli alkuperäinen hytin takaseinä leikattu pois ja lavan ja hytin välinen rako peitetty rosteripeltisuikaleella. Sisään en kurkkinut, että oliko siellä takapenkki.
     
  11. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Kaverilla on saman vuotinen Rami, ja sama ominaisuus on siinäkin. Oisko se vaan niin, että kun on liikaa pokseja ja pitkät piuhat niin kestää tovin, ennen kuin kuljettajan pyynnöt menee perille. :lol:
     
  12. Skyjacker

    Skyjacker 1st gear

    Itselläni jättää myös kierrokset "päälle" vähäksi aikaa kaasun noston jälkeen, eikä ole vikakoodeja... Onko laitteeseesi vaihdettu hengittävämpää rööriä? Minulle kerrottiin että saattaa johtua isommasta down pipestä/putkistosta...ja niiden myötä laskeneesta vastapaineesta...tiedä sitten näistä...eipä ole kummemmin haitannut...kunhan muistaa asian liukkailla :D
     
  13. ZxKimmo

    ZxKimmo Gearhead

    Tämä kyllä herjasi sitä cruisehommelia. Auto on kyllä ihan museokuosissa lukuun ottamatta urheiluilmanputsaria, eli vakiorööri.
     
  14. freeride

    freeride Gearhead

    amerikkalan voorumeilla osaa sanoo,että se on normaali ilmiö,kun reilipaine ei millään laske ihan silmänräpäyksessä ja taas toisaalla tarjottiin syypääksi fca anturia.tosin sen pitäis jättää vikakoodi.
    http://www.puredieselpower.com/catalog/ ... 28783.html
    myös suuttimia syyteltiin,mut luulis sitten olevan muutakin härdelliä,jos suuttimet ei toemi..
     
  15. NoSmokeNoPower

    NoSmokeNoPower 2nd gear

    Kyllä mäkin sanoisin että tuo on ihan ominaisuus. Ei putoo kierrokset yhtä nopeesti ku vanhoissa joissa mekaaninen pumppu. Samalla tavalla tossa mun uudemmassa kierrokset laskee hitaasti. Mut jos ihan useammaks sekunniks jää huutamaan ni sit kuulostaa kyl omituiselta jo
     
  16. ZxKimmo

    ZxKimmo Gearhead

    Muuta vikaa en ole autossa huomannut, joten toi reilipainejuttu kuulostais osuvalta. Laite lähtee kylmänäkin moitteetta käyntiin ja käy heti ihan tasaisesti. Vois ton mukaan kuvitella että kyseessä olisi ns. tyyppivika.

    Noi vikakoodit katottiin jollain boschin pömpelillä, lahdessa "merkkiliikkeessä" ei kuulemma pysty lukemaan, ainakin niin väittivät. Löytyykö jostain joku viisaampi laite millä ton saisi varmistettua?
     
  17. mätkä

    mätkä Gearhead

    Laitan kans vielä pisteen i:in päälle, että se on ominaisuus. Eihän tota oikein muuten edes huomaa muutakuin ensi kertaa autolla ajaessa kun vetää lutku tiskissä ja sit pitää äkkiä jarruttaa niin tuntuu pitkältä ajalta toi viive :poff:
     
  18. ZxKimmo

    ZxKimmo Gearhead

    Ei ne kauaa huuda, sekunnin tai kaksi, mutta sekin tuntuu jossain tilanteessa pitkältä ajalta. :eek:
     
  19. freeride

    freeride Gearhead

    toi on lievästi sanottuna vähä vaarallinen "ominaisuus".. :eek: luulis sille reilipaineelle olevan joku paineenvapautusventtiili tms. noita tilanteita varten,jos kaasu yhtäkkiä kesken polkemisen nostetaankin ylös..
     
  20. NoSmokeNoPower

    NoSmokeNoPower 2nd gear

    No ei sinne mulla ainakaan voimaa juurikaan taakse jää. Paikallaan jos polkee ni sillo laskee kiekat hitaammin. Ei oo sama ilmiö kun jos hirttäis kaasuvaijeri jumiin polkemisen jälkeen :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!