Amerikan nettiauto?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja taata, 13.10.2007.

  1. taata

    taata 3rd gear

    Tai vastaava sivusto haussa. Koitin tolla haku toiminnolla mutta ei osunut silmään.
     
  2. electra1

    electra1 Gearhead

  3. cyco

    cyco 1st gear

  4. ari2004

    ari2004 Gearhead

  5. impala1968

    impala1968 Gearhead

    autotrader.com ja traderonline.com on kans aika usein tullut tsekattua.
     
  6. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead


    juu pisteet tälle. on ollut suosikit kansiossa jo pian kymmenen vuotta.
     
  7. Zandmann

    Zandmann Gearhead

    Se mitä itse seurailen, ja olen seuraillut jo vuosikausia, Deals On Wheels. Löytyy ilmoituksia laidasta laitaan, keräilykohteista kohtuuhintaisiin projekteihin.
     
  8. tha022

    tha022 Gearhead

  9. Rokster

    Rokster 1st gear

    Mulla olis mahollisesti yks excursion tiedossa joka on tuotu suomeen, myynnissä kai... 8)
     
  10. Granaatu

    Granaatu Gearhead

  11. Olazabal

    Olazabal 1st gear

  12. Marklin

    Marklin Double Gearhead

  13. Marklin

    Marklin Double Gearhead

  14. DD6

    DD6 Gearhead

  15. Town Car

    Town Car 1st gear

  16. pro

    pro 1st gear

    Onko noilla usa myynti sivustoilla paljon huijaus ilmoituksia esim. autotraderclassic ? kun jotkut on vain niin epäilyttävän halpoja vaikka olis kuinka lama
     
  17. TexFinn

    TexFinn 1st gear

    On. Kuten vanha sanonta kuuluu, niin "if it sounds too good to be true, it is". :wink:

    Varsin helppo on ohittaa moiset.
     
  18. Piru

    Piru 1st gear

  19. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

  20. Barracuda-65

    Barracuda-65 3rd gear

Kerro tästä muillekin!