Roadsport V8

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja MPST 67, 12.3.2007.

  1. MPST 67

    MPST 67 1st gear

  2. HEMI

    HEMI 1st gear

    Hyvältä näyttää 8)
     
  3. mikä tuo vaihdeaski on, kysyy kiinnostunut ummikko.
     
  4. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    Vaihteisto on Doug Nash suorakytky/hammas 5 spd. Richmond taitaa nykyään tehdä samoilla mitoilla ko.lootaa. Ja siinä meillä onkin pikku probleema,noiden turhan ohuiden slideripitohampaiden kanssa,ne ovat ns Liberty tyyppiä. Vaihde menee kyllä todella varmasti päälle,mutta on turhan altis kulumiselle.Hyvä aski muuten,kun välläreitä voi vaihdella ja helppo purkaa ja koota. Eli jos jollain on ideoita tms.kyseiseen ongelmaan,niin ollaan kuulolla!
     
  5. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Ei auennut shifterin sielunelämä, vaikka kuinka tiiraili kuvia. Onks toi sellanen eteen/taakse-keppi? Nupissa kyllä oli H-kaavio.
    Onnea ja menestystä kaudelle, näyttäs ainakin tiimissä olevan melkoisen vankka näyttö ja kokemus, kuinka laitetaan Letukka liitämään.
     
  6. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    Kyllä se keppi on ihan normi Hurst -H-kaaviolla. Säännötkin suorastaan vaativat perinteisen kaavion käyttöä. Vertical gate on kiihdytys hommissa helpompi ja sitä kautta varmempi käyttää,kun tarvitsee repiä edestakaisin ainoastaan. yksinkertainen valitsin,yksinkertaiselle vaihtajalle-heh. Ja on myöskin sen verran tarkkuutta vaativa laitos vaihtaa alaspäin,ettei oikein toimi mutkahommissa. Pirun nerokas keksintö se V-gate kyllä on.
     
  7. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Osaako joku selventää tämän roadsportin sääntökirjan kohdan:

    10. Kori

    Korirakenteen on oltava terästä... Puskurit kiinnikkeineen saa poistaa tai muuttaa.
    Puskurit kiinnitysrautoineen tulee poistaa. Poikkeuksena autot joissa puskurit ovat korin integroitu osa.
     
  8. attes

    attes 1st gear

    Taitaa olla lapsus..jännä et kukaan ei ole muuttanut tuota kohtaa. Mielestäni puskurit kuitenkin voi poistaa tai modata kevyemmiksi.
     
  9. KHN

    KHN 1st gear

    Viimeisin tulkinta lienee "Puskurit tulee poistaa". Muistaakseni taustalla tähän sääntömuutokseen muutama vuosi sitten oli, että joku taisi vähän turhan paljon töniä pienempiään ylijäreillä puskureillaan.

    Sääntökirjasta taitaa ilmestyä ihan lähiaikoina uusi versio eli toivotaan että siihen on kaikki epätäsmällisyydet korjattu.
     
  10. tuolla tarkoitetaan käytännössä ulkonevia rautapuskureita, jotka voi tarttua toiseen autoon kylkimyyryajossa.
     
  11. Jarmo Y

    Jarmo Y 1st gear

    Olis se mukava nähdä vaikkapa Honda Civicin yrittävän puskea toista autoa koriin integroiduilla muovipuskureilla, syylärihän siinä heti hajoaa, jos vähänkin hipaisee toista autoa.


    Chevellessä, tms, esim: ei kai kukaan voisi väittää että puskuri on koriin integroitu.
     
  12. rx_racing

    rx_racing Gearhead

    Mä kyl tota kyselin viime vai toissa vuonna. Ei aiheuttanut toimenpiteitä. Olivat samaa mieltä et noista autoista olis tullu aivan järkyttävän näköisiä ilman niitä puskureita...Onhan ne tavallaan integroitu, elikkä korissa on niille syvennys. (no joo.......)
     
  13. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Onkohan sillä rs v8 427 camarolla eli sillä keltaisella 3genillä mitään kotisivua tai muuta mediaa mistä vois lukea siitä lisää ja minkä laisia ratkaisuja siinä on tehty. Kiinnostaahan se kun ittellä on "samanlainen" projekti, eli rata-ajettava 3gen camaro, tosin katuautoksi
     
  14. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    Enpä tiedä. Mutta käännä kaaret ja muut turvavarusteet camaroon ja ei muuta kuin rataleima tutkintoon-jos ei siis ole jo. Tiedä minkälaiset kahinat on tänävuonna kasiluokassa... we´ll see.
     
  15. 383

    383 Gearhead


    ei ole mutta jos tarviit yhteystiedot voi hommata :lol: :lol: :lol:
     
  16. T.N

    T.N Gearhead

    Ja jos ei kaaren kääntäminen nappaa , niin myyntipalstalla olis valmis
    tapaus , otsikolla tarvitsetko terapiaa.....
    Vois olla hyvillä ajokäsineillä ihan kilpailu kykyinen tuote ..... :D
     
  17. ThunderRacing

    ThunderRacing 1st gear

    Älä nyt T.N vielä sitä myy!! Näyttäis että ens kesänä tulee riittävästi kaseja radalle. Vai siirrätkö vain nuo hyvät ajokäsineet johonki hitaampaan korimalliin?
     
  18. T.N

    T.N Gearhead

    :soosoo: Ei välttämättä yhtä nopeaan , mutta nopeemman näköiseen.....
     
  19. ThunderRacing

    ThunderRacing 1st gear

    Täytyy olla joku servoletti! :rotfl:
     
  20. ThunderRacing

    ThunderRacing 1st gear

    Joko buikki meni?
     

Kerro tästä muillekin!