A mallin Tudorin korin ja rungon paino

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Konemies, 11.4.2007.

  1. Konemies

    Konemies Gearhead

    Kuinka paljon painaa A mallin Tudorin kori ovineen ja runko?
    Ja kuinka leveä on kori ilman lokasuojia (leveimmästä kohtaa)?

    Pitäis hakea laite kotiin ja selvittelen peräkärryn kokoa. Nousee laivamaksut pilviin jos ottaa ison trailerin perään :(
     
  2. Peltirumpu

    Peltirumpu 1st gear

    Tollainen koppa + runko saattais sopia jonkun Jumper/Boxer/Ducato/Transit jne.
    pakun sisään, sellainen kait menee halvemmalla laivassa ku traileri...
    Edellyttäen että on joku moinen paku käytössä, jos vuokraamaan joutuu niin sitten
    menee taas laskelmat uusiksi.

    -Olli
     
  3. cubic_inch

    cubic_inch 1st gear

    transiittiin meni kun hain ruotsista :wink:
     
  4. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Fleetlinella on iso ja korkee paku johon sopinee, saa vuokrata kohtuuhintaan.
     
  5. Chrome

    Chrome 1st gear

    Mitähän laivalla sanoisi kun menisi paikalle pikapilla jossa ei ole lavaa :)
     
  6. Peltirumpu

    Peltirumpu 1st gear

    Kovin vähän niitä tuntuu itse laivoilla kiinostavan millaista kalustoa siellä
    heidän paatissaan seilaa, tulli saattaa olla erimieltä ;)

    -Olli
     
  7. Anti-Midas

    Anti-Midas Gearhead

    Tudor

    A-Roadsterin korin nostaa kaksi ukkoa kevyesti. Kuljettelen sitä normaalin pitkälavaisen C1500:sen lavalla pyöräaukkojen välissä ja takaluukku kiinni.
    Rungon nostaa yksinkin, siitä jää muutamakymmensenttiä luukun reunan yli.
    Lainaa jostain pitkälavainen pikappi ja tällää höskä takaperin lavalle.
     
  8. TATU

    TATU Gearhead

    Aihetta sivuten,kävin eilen vaakalla omalla -28 rpu:lla.Eihän sitä voi ihan vakioon aakkoseen verran mutta kuitenkin,painoa laitteella oli 1020kg.Itse olin ennustellut että paino ei paljoa yli 800kg olisi mutta ihmeen paljon sitä vaan kertyy.Painon jakauma oli aika ihanteellinen,etu-akseli 520kg ja taka 500kg(kuski kun on kyydissä niin tasan 50-50).
     
  9. Anti-Midas

    Anti-Midas Gearhead

    A-paino

    Niin joo, koko auton paino, mun orgis Roadster 980 kg, puskureineen ja lokareineen. Entinen orgis 29 tudor oli muistaakseni 1200 kg.
     
  10. phantom

    phantom 1st gear

    do dii tatu
    eiks meillä ollu hesassa niist painoista puhetta,yllättättävän paljo noi
    kikottimet painaa sillo ku kaikki osat on kii ja litkut sisäs.
    T jorkki
     
  11. Konemies

    Konemies Gearhead

    kiitoksia kaikille tiedoista !

    Nyt uskallan lähteä tolla mun peräkärrykombinaatiolla hakemaan laitteen kotiin.

    Kohta alan sitten häiritsemään teitä rakenteluun liittyvillä kyselyillä, kunhan saan romut talliin :D
     
  12. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  13. Konemies

    Konemies Gearhead

  14. Tupis

    Tupis 3rd gear

Kerro tästä muillekin!