Rungon boxaus ja vähän muutakin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Konemies, 22.4.2007.

  1. Konemies

    Konemies Gearhead

    29 Tudor projekti on nyt tallissa ja alkaa satelemaan tyhmiä kysymyksiä.

    Rungon boxaus, mikä vahvusella materiaalilla kannattaa toteuttaa?
    Mitä muuta rungon tukevoittamis juttuja kannattaa tehdä?

    Etuakselin muokkaus, pitäis pudottaa autoa tienpintaan. Ootteko muokanneet itse? Onko jossain vuosimallissa valmiina sellainen akseli että a malli puotoaa alaspäin (muistan jostain lukeneeni jostain tälläisestä)?

    Millaisille koneille ootte saaneet lupia a malliin?

    Onko netissä jotain sivustoja mistä näkis toteutustapoja noille rodauksen perusjutuille?

    Onko jotain hyvää kirjallisuutta mitä kannattaa hankkia?
     
  2. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  3. lake ender

    lake ender Gearhead

    Onnea hankinnan johdosta sitten vaan :)

    Nää on nyt sitte meikäläisen itse toteuttamia, ei välttämättä "oikeita" toteutustapoja..
    Boksaus samanvahvusella tavaralla kun itse runkokin (3mm) Vahvistuksien malleja kannattaa katsella alan lehdistä ja kirjoista sekä tietty netistä. Hakukoneella löytyy ziljoonia sivuja.
    Droppiakselit ei paljoa maksa ja samalla hankkii vaikka koko satsin hairpinneineen ym. Ei kait kellään täällä härmässäkään ole itsetaivutettua akselia.
    Fordin pikkulohkolla on yks aakkonen luvallisesti ainakin leimassa. Lätyskä taitaa olla vielä helpompi
     
  4. Tuumer

    Tuumer Gearhead

  5. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Minäpä niitä teen juu :)

    Tällä hetkellä ei ole varastossa, mutta jos löytyy muutama halukas ostaja niin leikkaan lisää?
     
  6. hakaj-3f

    hakaj-3f Gearhead

    juu bätmobiili niitä leikkaa ja kauppaa minäkin olen tilannut boxaus pellit jo muutaman kerran viimeksi 21 .2 -07 ei ole vielä näkynyt :mad:
     
  7. Buick 53

    Buick 53 Gearhead

  8. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Sori vaan mutta mihin lienee tilauksesi hävinnyt. Pitkään aikaan ei ole ollut 3mm levyyn tilauksia niin ei ole voinut leikata. Jos vielä otat niin sulle ja mulle yhdet, mutta kun pitäis löytää vielä 2 muutakin haluajaa että saan minimitilauksen täyteen.

    Yks syy miksi tilaus on saattanut mennä ohi on se että toinen poika synty 23.2.07

    Laitan heti levyt tilaukseen jos otat kolme kierrosta? Muuten pitää tosiaan ensin löytaa ne muut halukkaat....
     
  9. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Nyt olis syntymässä semmonen määrä että menee leikkuuseen tavaraa.

    Eli

    Tommoset -> http://public.fotki.com/Tuumer/ford_mod ... levyt.html

    Reijitetyt on boxsauslevyt ja kaarevat takapalkin levyjä.

    Hinta rungon boxsauslevyille 60€ ja takapalkille 30€.

    Ketkä ottaa niin yv:tä matkahuolto tietoineen ja tiedolla että laitanko ennakolla vai maksatteko etukäteen. Toimitusaika 2-3 vko...
     
  10. karhu01

    karhu01 2nd gear

    Tere. Karvan verran vanhaa asiaa. Mutta ne joilla on 39+ uudempi mopari nii onko joutunu boxaamaan runkoa pikkulohko tekniikalle? Kattoon vaa omasta, et aika tykky se on jo vakionaki. X-runko ja lähes 5 1/2" palkkia taka-akselista eteen asti.
     

Kerro tästä muillekin!