Aakkosen takajousi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja frosty, 4.5.2007.

  1. frosty

    frosty 1st gear

    moro,

    tulipa mieleeni jotta otteeko aakkosta orkkisjousella varustaessanne jättäneet jousia pois. ja jos juu nii lyhyitä vaiko pitkiä?

    tuumailen tässä vaan josko oman a-pikkiksen jousi hieman pehmenis?


    seb.
     
  2. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Joo itse laitoin kans kaikki orkkislehdet (11kpl) ja tuli ihan helvetin (liian?) jäykkä... Niinhän se tais teoriassa olla että pitkiä poistamalla saa alkujoustoa löysemmälle ja perää laskemaan, vastaavasti lyhyitä poistamalla tulee loppujoustosta löysempi?
     
  3. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    Kasasin eilen omani 7 lehdellä ja pehmeämpi tuli! Aiemmin oli 9 lehteä ja kipeä selkä :lol:
     
  4. jzl

    jzl 1st gear

    Mitkä lehdet jätit pois?? pitkät vai lyhyet?? itse aattelin aluksi jättää pois yhden lyhyen ja yhden pitemmän. Kyseessä mulla on kuiteski vähän uudempi fordi.
     
  5. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    Olikohan kolmas,viides ja seitsämäs! tai jotain sellasta! Norran jälkeen laskettuna!! Kokeilemallahan se selviää, kun vaikuttaahan toi auton paino ja painojakauma asiaan enemmän kuin paljon!!
     

Kerro tästä muillekin!