TH350 vai onko?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja WTF, 10.9.2007.

  1. WTF

    WTF Gearhead

    Mitäköhän eroa noilla on?

    Rupesin ihmettelemään tuota oman auto lootaa, kun se mun mielestä siinä on 350 mutta siinä ei ole alipaine lähtö käytössä ja silti se loota toimii...

    Pohja on samannäköinen kuin 350:ssä.

    Pitänee mönkiä sinne alle ja yrittää löytää se lätkä sieltä lootan kyljestä.

    Onko noita 350 lootia olemassa ilman tuota alipainetta?

    Nelinapainen pistoke, eli olis lukkoturbiinilla?
    Kikkarinvaijerikin löytyy.

    Vai mikäköhän sinne on tungettu.

    Auto on Camino vm-86

    Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa... :lol:

    Edit. manuaalikoneisto jos laitettu niin silloin ei ole alipainetta...?
    Mutta ei siinä mun mielestä manuaalikoneitoa ole, ei ole kylläkään tullut pahemmin tuolla ajeltua vajaan parinvuoden aikana kuin tuota pientä sorapätkää.
    Joskus kun ajelin tuon kotiin niin kyllä se mun mielestä toimi normaalin tomaatin tavoin.
     
  2. kimmoli

    kimmoli 3rd gear

    Eikös tuonikäisessä ole TH-200 4R tai TH-700?
    [/img]
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jos oikein huolimattomasti vilkaisee niin 200 toosaa voi luulla 350lootaksi!! 200 toosassa ei ole alipainehässäkkää.
     
  4. WTF

    WTF Gearhead

  5. WTF

    WTF Gearhead

  6. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Tuosta ekasta linkin kuvasta minusta se näytti 200-askilta...
    Siis edessä isompi öljypohja, ja sitten takana pienempi patti...

    Ja linkin 3 kuvassa oleva "alipainelähtö olisi 350 askiin väärällä puolella...

    Muista varmentavista jutuista en muista kuten numeroista tai pohjan pulttien määristä...
     
  7. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Se on TH200, jos siinä on 11 pulttia öp:ssä. Mulla kävi sama kämmi pari vuotta takaperin, lootan pohjat kun on saman muotoiset ja mä halusin niin kovasti sen 350:n sinne auton alle että en edes harkinnut mitään muuta vaihtoehtoa. No, eihän ne ostetut osat sinne sopineet sit kun ajattelin pientä remonttia pikaisesti arki-iltana tehdä, loota auki ja palikat levällään. :cry: :lol:
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    :rotfl: . Loota on heikon maineessa mutta se on mainettaan vitusti parempi. Vähän kun muokkaa niin se kestää tehoa ihan riittävästi, on kevyt, pieni, ei hukkaa tehoa ja välityksetkin kohdallaan.
     
  9. WTF

    WTF Gearhead

    Mä kun sitä vähän muokkaisin niin auto ei tulis enää ajamalla tallista pihalle. :lol:
     

Kerro tästä muillekin!