Moparin jarrut early fordiin!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja AFTERBURNER, 10.10.2007.

  1. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    Elikkäs 37 plymouthin (luulisin)spindelit fordin akseliin! fordin tapit ja plymouthin helat! Nostalgisempi vaihtoehto volvon levyille! ja näitä luulis olevan tarjolla kun on heitelty mäkeen noista mopareista kun ovat kuulemma niiin huonoja ajaa jäykällä akselilla! :poff:

    Hyvä henry ja kolmiotuenta!

    [​IMG]
     
  2. gremlin

    gremlin Gearhead

    Voihan sita kunnon jarrut vankkuriin laittaa kun se koko tehdas on alunperinkin saatu toimimaan MoPar-veljesten toimesta :soosoo: :rotfl:
     
  3. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Jäykät akselit jäykille miehille.
    Mut onko toi mopsin , näyttäs ainakin erilaiselle kun minun 35 moppeakselissa. Pitääkin kantaa tää monitori talliin ja verrata tarkemmin. No nythän noitten hinta pompsahti justiinsa ,kun kaikki hevosmiehet alkaa päivitteleen omia mekaanisiaan tänpäivän tasolle... Etteivät törmää pottulaatikoihin rata-alusta autoillaan ,pyöritellessään ympyröitä ja kahdeksikoita sielä välissä :argue: :wc: :poff:
     
  4. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    Juu kyllä miulla jäykkä on! ja oikealla kulmalla! pitkin etelä suomea sitä on käyty esittelemässäkin! mites jäpälä tos siun koppasessa rupeeko camberi painuu jo negatiiviseksi! :poff:
     
  5. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Heh, minäkö oon esitellyt jäykkää akselia enää kotona, voi tulla sanomista jos sitä ulkoiluttas ympäri suomea ja näyttelee jostain puskista :soosoo:
    Ei vaan ,mielenkiintonen kuva ja johtaa jatkotutkimuksiin. Ehkäpä jo huomenna.
     
  6. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    No niin kätköllä käyty ja moparin 36 vm akselista ainakin kilkkeet näyttäs samoilta. 35:n akseli jäi viel auki kun steering armit on vielä kiinni , mut hyvinkin samanlaisen oloinen. Ja noissa tuon ikäsissä mopareissahan on jo 4.5 tuuman jako , et voi käyttää vaikka niitä volvon vanteita... :eek: :wink:
     
  7. KALE

    KALE Gearhead

    Jep. Mulla on tulossa kanssa tuommoinen etuakselisto. Tai ei nyt
    tuommoinen mutta saman näköinen. Hudsonin etuakseli ja -38
    Dodgen navat. Käy komeesti heittämällä -38 Plymariin.
    Melkoonen sillisalaatti :rotfl: Taka-akseliksi -67 Dodgen akseli
    joka käy heittämällä Plymariin. Kaikki uusilla jarrukilkkeillä
    pitäis pysähtyä nätisti. Ja tosiaan plussaa 4,5" jako tulee silloin ympäriinsä.
    Helpottaa kummasti vanne valintaa.
    Mulla muuten jää ylimääräiseksi 6-pulttiset pyörännavat jarruineen.
    uusilla jarrukengillä. Yv:llä tavoittaa.
     

Kerro tästä muillekin!