TH 350 ja TH 350c

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja sibe70, 4.11.2007.

  1. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Mistä erottaa tavallisen th350:sen ja lock up version ?
    sekä lock up turbiinin ?
     
  2. Antti P

    Antti P Gearhead

    Eikös se sähköllä mene turbiinin lukko päälle?
    Ainakin mulla tuossa vanissa TH700 ja buikissa TH200 piuha menee sinne laatikkoon.
     
  3. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Jos loota on irti niin lukkolootassa on turbiinin akselin päässä ohennus,jossa O-rengas.Tietysti turbiini täytyy olla irti jotta akselin pään näkee.
    Toinen tunnistuspaikka,kuskinpuolella,vaihdevivusta hieman taaksepäin sähköpistokkeen lähtö ylöspäin.
     
  4. sibe70

    sibe70 Gearhead

    kiitos, eli siis mulla ei ole lock up laatikko,hyvä
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mikäs hyvä se on ettei ole lock-uppia :eek: .
     
  6. sibe70

    sibe70 Gearhead

    no kun...
    ei vaiskaan,onpi tulossa toisen tilalle joka ei ole lukkoloota ja ei käyttötarkoitukseen sovikaan.
     
  7. Ridge

    Ridge 1st gear

    Mo mites sitten tommosen lukko lootan asennus tavallisen tanelin jeeppiin? Onko ihan niin yksinkertanen et niihin nelinapasen pistokkeen kahteen nastaan kun tulee jännite ni lukko hyppää päälle?

    Entäs turbiini? Käykö lukoton turbiini lukolliseen lootaan mutta lukko ei toimi?

    Ihan pihalla näitten kanssa.
     
  8. MikZu

    MikZu 1st gear

    Täällä toinen pihalla oleva :D Mistähän tunnistaa th350 bop laatikon vuosimallin?
     
  9. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    350 toossa ei ole kuin kahdelle piuhalle paikka ja jossain malleissa tarvitaan vain toinen mistä menee 12V ineen. Jossain viimeisissä mallaessa voi olla 4-napainen? Ö-pohjassa on painetunnistin joka kytkee lukon maadoittumalla vain kolmosella kun vauhtia on tarpeeksi. Lukotonta turbiinia ei kannata laittaa lukolliseen eikä päinvastoin vaikka ne sopiikin ja jopa toimii hetken. Lukkoturbaanin tunnistaa siitä että turbiinin kiinnitys palikat on hitsattu tasaiseen kohtaan ja lukottomat vinoon!
    Vuosimallitieto ei ole koskaan kiinnostanut niin paljon että olis tietoo :rotfl: .
     
  10. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Governöörin peltikopassa,oikealla puolella häntäkappaleen etupuolella oleva n.vajaa 10cm halkaisijainen pyöreä koppa.
    Siinä on stanssattu kirjain/numero yhdistelmä,pitää vain tarkistaa sopivasta opuksesta,mitä koodi tarkoittaa.
    Laitat sen tänne,niin kyllä sen joku tunnistaa.
    Voi joskus näkyä huonosti,mutta hieman kun raappaa sitä...
     
  11. ZF

    ZF 1st gear

  12. MikZu

    MikZu 1st gear

    Tällänen on ainoa mistä saa edes jotain tolkkua..2bp507841. Tämä löytyi lootan vasemmasta kyljestä alareunasta..
     
  13. fire

    fire Gearhead

    mitäs nyt kun lootasta löytyy pistoke mutta turbiinin akselin päästä ei löydy sitä ohennusta :eek: ...olisko vaan käytetty lukollisen lootan kuoret ...vai ?
     
  14. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Lukkolootan pystyy muuttamaan lukottomaksi helpolla mutta toisinpäin ei oikein millään!
     
  15. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    Jep, noin 30km pääsi, kovemmassa kiihdytyksessä loppuikin meno. Nimim. Kokemusta on

    Lootan akselin ja turbiinin sisuksen boorit oli päällekkäin vain pari milliä. Pitkin uskoa toistaitoista varaosamyyjää :mad: Onneksi homma saatiin sovittua sopuisasti ja oikea turbaani tilalle.
     
  16. eekoo

    eekoo Gearhead

    350 on puikin vm. 1987 v6:n perässä, vaihdevivun takana on ylöspäin lähtevä 2 napainen pistoke joka tosin on saanut vamman..Laatikko on siis ilmeisesti sähkölukko versio.. Nyt kun rakentelee sähköjä niin miten tuo laatikon sähkö kannattais tai pitää laittaa? Tuleeko pistokkeeseen + ja -. Sähköt tehdään alusta alkaen tyhjään hylsyyn ja mallia ei ole olemassa. Laitanko irto katkaisijalla vai miten.... Toinen asennustekninen juttu, laatikon takaosassa on 6mm letkulle paikka, laitanko siihen imun imusarjasta vai kaasarin kurkulta, kikkari näkyy olevan paikallaan...
     
  17. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tonne toosaan pitää mennä 12V ja mielellään niin että jarrua painaessa sähkö ei mene toosaan. Ton voi laittaa nappulalla tai vastaavalla tavalla. Toosassa on sydeemi joka sallii lukon päällemenon vasta kolmosella ja tietyssä nopeudessa joka taas riippuu minkänlainen painekatkaisija lootassa on sisällä! Siihen modulaattoriin pletku suoraan imusarjasta, paitsi jos on turbokone niin sitten kaasuläppien ja ahtimen välistä.
     
  18. Ridge

    Ridge 1st gear

    Entä, minkälainen homma olisi yhdistaa takaveto 350c ja 4wd 350 siten että saisi siitä lukkoturbiini neliveto laatikon? Onnistuuko se tämmoseltä tavalliselta tallaajalta joka ei ole ennen automaatteja roplannut?
     
  19. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ihmiset ne on tehtaallakin kasannut kait? Mutta koko toosa pitää tyhjentää koska toi ulostuloaleksi on siellä "viimeisenä".
     
  20. pokkelo

    pokkelo 1st gear

    onko kellää tietoo miten paljon turbiinin ja laatikon poorit tulee toistensa päälle?ku mulla meni turbiinista boorit ja mittasin et ne ei olis tullu ku n6mm päällekäin.ja siinähä on varaa toista senttiä tulla päällekäin.ja oisko mahdollista et olis niiku tos äskeises sano jotai "et oli ollu väär turbiini nii ei ollu tullu 2mm sisäkkäin boorit".kun mul on th-350 ja siin on lukon pistokkeelle paikka laatikossa mut autoon ei mene sitä johtoa ja siin laatikosta tulevassa akselissa mikä menee turbiinii nii on ohennus mut ei siin mitää tiivisteuraa ollu siin ohennuksessa.eli olisko et joskus olis joku laittanu normaali turbiinin lukko laatikkoo?ja montako johtoa siit pistokkeesta menee laatikon sisää mikä näkyy ku ottaa öljypohjan pois?mul menee vaa yks laatikon sisäl.onko lukkollinen laatikko?nii ja auton on vani -78
     

Kerro tästä muillekin!