A TUDOR -30

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja hakaj-3f, 24.11.2007.

  1. hakaj-3f

    hakaj-3f Gearhead

    mistä ..tusta mä löydän tohon sopivan lukkoperän joka olis pellikuorilla ja leveys noin 1.45 rummun ulkopinnasta toiseen. ja se välityshän pitäis olla yli kolmen. auttakaa ny kaveria mäessä! tarjota saa ja vinkit hyvä apu etiäpäin.
    tarvisin myös takalokarit sedaniin ja tuulilasinkehyskin kiinnostaa, myös sen alle tuleva pelti suikale kiinnostaa.

    tuikkasin muuten buicin 350 / 350 paketin keulille ja suosittelen lämpimästi käyttämään chevyn konetta silla buick on yli 10 cm leveämpi ja pakosarjojen , simpukan , jarru ym helyjen kannssa pääsee paljon helpommalla letukan kans
     
  2. KALE

    KALE Gearhead

    No Aspenin perä olis tuon levyinen.
     
  3. Ola Pallonivel

    Ola Pallonivel 1st gear

    Pikkukoppaisen Caminon ja sen "sisarmallien" (Cutlass ym.) perät on n. 147cm leveitä. Saattaa löytyä jopa lukollinen, painokin on 10 bolt-perällä kohtuullinen.

    Laita eteen myös letukan levyjarrut ja pääsylinteri lattian alle. Silloin jarrubalanssit tulee oikein kerralla.
     
  4. hakaj-3f

    hakaj-3f Gearhead

    juu u niin on mutta mistä mä sen löydän eipä oo tullu vastaan.
     
  5. hakaj-3f

    hakaj-3f Gearhead

    edessä olis chevyn levyt ja nelilinkit droppi akselilla mutta kun toi perse olis ongelma
     

Kerro tästä muillekin!