A-mallin jakajan irroitus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja impala1968, 31.5.2008.

  1. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Sanokaas viisaammat uskaltaako tuollaisen A-mallin jakajan irroittaa vai tippuuko sieltä joku öljypumpun käyttöakseli öljypohjaan heti kun pikkuisenkin nostaa?
     
  2. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    Ei pitäisi tippua! jakajan akseli menee noin 5-10 cm kansi tason alapuolelle josta jatko akselilla n.15 cm joka tulee niin ahtaasta reiästä että ei pitäisi mahtua kääntymään vinoon ja tippua öljypohjaan!
     
  3. Anti-Midas

    Anti-Midas Gearhead

    A jakaja

    Ei tipu mitään eikä ole hankala laittaa takaisin.
     
  4. f34

    f34 Double Gearhead

    jakajasta puheen ollen, ei kellään olisi B-mallin jakajaa myydä...
     
  5. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Kiitos vinkeistä. Akuutein ongelma ratkesi tietenkin muuten kuin jakajaa kääntämällä, eihän se olisi noissa mahdollistakaan kovin helpolla :oops:
    Eli nyt ennakon säätö pelaa oikein eikä vaan myöhäiseltä vielä myöhäisemmälle.
     
  6. f34

    f34 Double Gearhead

    Mullakin oli älyttömästi myöhäisellä ja aikani tutkittua, hokasin, että pyörijän alla olevan ruuvin olevan löysällä.

    Pääsi akselin nokkapyörä pyörähtämään väärään asentoon.

    Pikkasen oli tehot kateissa ja pakosarja punaisena...
     

Kerro tästä muillekin!