kysymys perseestä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja hanekki, 22.8.2008.

  1. hanekki

    hanekki 3rd gear

    -69 gs buickista rassattu perää jenkeissä,vai liekö vaihdettu kokonaan,eli minkä perä kyseessä?
    Banjossa:J089 9799100,liekö valmistus vuosi tuo 89?
    Lukossa:US 4612825 CANADA 1987 (varmaan kummelin omaisuutta)
    Rattaassa:39 11 GM 12 66z a,eli välitys on ainakin 3.55,entä isonpyörän koko 8.2?

    Nii ja vielä semmonen juttu,ylätukivarsiin on asennettu jotku tehdas tekoiset korokepalat n.10cm.kiinittyvät banjon taakse ripaan,palikassa lukee NO HOP,mikäs virka näillä on?tukevoittaako perää,ettei pääse kiertymään?
     
  2. flatonia flattop

    flatonia flattop 3rd gear

    Kattele niitä numeroita matkustajan puoleisesta akseliputkesta. Etupuolelta ja tukivarresta vähän matkaa banjolle päin. Stanssattu eli ei välttämättä putsaamatta näy.
     
  3. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

    No hop barssit siirtävät ylätukivarsien kiinnityspistettä ylöspäin, tarkoituksena muuttaa geometriaa ettei akseli pomppisi kun kiihdytellään/poltellaan kumia.

    Autoissa joissa on vastaava ripustus on hyvin yleinen ongelma tuo akselin pomppiminen. (itselläni myös 65 chevellessä)
     

Kerro tästä muillekin!