sevyn loota onkelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja coupemopar, 1.10.2008.

  1. coupemopar

    coupemopar 1st gear

    Mullon sevyssä th350 jossa ei oo pakkia, kuuluu vaan jotai ulinaa eikä tapahdu yhtään mitään, ja tos pihalla retajis rempattu th700, nii minkälainen homma se olis vaihtaa? käykö sama kartaani? ja kuinka sen ylivaihteen saa toimimaan, eikös se onnistu jollakin kuulalla johonki kanavaan tyylillä? vai pitäsköhän vaan laittaa suosiosta manuaali, niissä yleensä noi vaihteet toimii niiku pitää...
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Toi swappi on aika simppeli jos sormet sojottaa oikeaan suuntaan.
    Jortaania pitää lyhentää inan jos loota ei ole 9" hännällä. Loikkari ei vaadi sähköä mutta lukkoturbiini voi tarvita jos sen haluaa käyttöön!! Jos loota on n.s tietsikkamalli niin lukkoa ei saa toimimaan ilman sähköä mutta jos vanhempi ilman tietsikkaa niin sen lukon saa 8mm kuulalla toimimaan ilman sähköä. Tai oikeastaan sen tietsikkamallin lukon saa toimimaan liiankin hyvin ilman sähköä sillä kuulalla kun lukko menee jo kakkosella päälle eikä poistu ennenkuin toosa vaihtaa ykköselle. Noin käy myös jos on sähköllä ja unohtaa ne päälle. Vanhasta toosasta ei sovi turbiini, kikkarivaijeri eikä öölitikku ilman vääntelyä.
     
  3. coupemopar

    coupemopar 1st gear

    Juu no minäpä riipasen ton 350 pois ja laitan sen 700 tilalle. Laatikko on 89 vuoden vanista, et en tiä sit onko tietikone malli vai ei. Lyhyt häntäseltä se kyl ainakin näyttää, mut eipä toi kartaanin lyhennys oo ollu onkelma koskaan... Turbiini ja kikkarin vaijeri näyttää olevan laatikos paikoillaan, mut öljyn täyttöputki ei oo, se onki vissii vanis joku keskimäärin kilometrin pitunen...? Ettei se paljo kapriseen kävis ees... Kiitos neuvoista mudracelle!
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Sun 700toosan lukkoa ohjaa alunpo menee heti päälle kun kakkonenkin jos lootaan menee sähköä. Lukko on silloin päällä 2-3-4 pykälillä!! Onkos toi capriceman hengissä vielä?? Sillä oli noihin jotain elektroniikkanippeleitä.
     
  5. coupemopar

    coupemopar 1st gear

    Kyyllä tuohon jotain sähköjohtoja menee...
     
  6. coupemopar

    coupemopar 1st gear

    Onko siitä jotain haittaa laatikolle jos se laittaa sen turpiinin lukkoon jo 2:sella? kärsiikö loota tai turbiini jotenki?, mua se ei haittais yhtää vaikka se leittas sen lukkon jo 1:sellä 8)
     
  7. kd0264

    kd0264 Gearhead

    Mulla on 69 Chevellessäni 700:n ja siinä lukkoturbiini on katkaisijan päässä, turbiini menee pois päältä jopa jarrua painaessa. Mulla on jossain ohjeet ja GM varaosa numerot mitä tarvitaan tuon virittämiseksi. Laitan listan esille jos on kiinnostusta?
     
  8. wiltzu

    wiltzu 1st gear

    juu laita vaan! Mulla on sama prokkis edessä... omassa vanissa.

    Mut kertokaapa joku oikeesti ton lukon vaikutuksesta... Käsittääkseni tuossa on lukko kun sinne menee 3 sähköpiuhaa?
     
  9. coupemopar

    coupemopar 1st gear

    juu kyl muaki kiinnostaa ne kaaviot, sain just laatikon kiinni, jumalauta mikä homma ku sen tekee yksin pihalla!!!!!!!!!!!!
     

Kerro tästä muillekin!