Katon puuosat aakkoseen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja C2.0, 15.10.2008.

  1. C2.0

    C2.0 Gearhead

    Mistäs tuollaista TOP WOOD KITTIÄ saa edullisimmin? Coupe -30-31
     
  2. Swine

    Swine Gearhead

    Jos ei itseä kiinnosta tilailut rapakon toiselta puolen,niin varmaankin Aulikselta.Ainakin ex-aakkoseensa oli mun muistaakseni jotakin puuosaa uusinut,joten eiköhän ne paikat ole selvillä mistä niitä saa..
     
  3. AFord

    AFord Gearhead

    MAC:lta noita saa. Sieltä tuli mulle kaikki puuosat. More Speed kautta saat nuo hankittua helposti.
     
  4. C2.0

    C2.0 Gearhead

    Oliko minkä hintaiset?
     
  5. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead


    Koivusta? :eek:
     
  6. C2.0

    C2.0 Gearhead

    Jos olis mallit niin kyllähän ne tekis itse, mut taitaa toi talvi taas jäädä niin lyhyeks et täytyy ostaa...
     
  7. AFord

    AFord Gearhead

    Oliskohan maksanut jotain 300 taalan paikkeilla. Ja ne on aika hyvin tehdyt osat. MAC:n webbisivuilta löytyy varmaan uusimmat hinnat.
     
  8. sipoonkeisari

    sipoonkeisari 3rd gear

    puusepällä alkaa dollarinkuvat vilkkua silmissä.
    missäköhän hinnoissa noi kaaret mahtaa olla toimitettuna suomeen?
    ja ne kaaret on tehty perinteisesti saarnista tai tammesta.
    ei noi nyt mitkään vaikeet oo tehdä,koppa kyytiin ja tuot sen mulle verstaalle.
    puutkin on hyllyssä ,saa vielä valita kotimaista saarnia tai usa valmistetta.
     
  9. C2.0

    C2.0 Gearhead

    Puutöitä paljon tehneenä ei 300 taalasta montaa taalaa tunnille jää jos ilman malleja alkaa vääntämään.
     
  10. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    Eiks nää puuosat kuulu tonne mobilisti puolelle! :soosoo: Joo ei vaan meillä päin on noita kattokaaria leikattu sopivan paksuisesta koivuvanerista kuviosahalla! Sitä en tiedä mikä tulee halvimmaksi mutta kun noita näprää ite ni ei tunnu ainakaan pahalta maksaa kerralla satoja euroja olemattoman painoisesta tikkukasasta!
     
  11. lätyskä

    lätyskä Gearhead

    More Speedin hinta 30-31 Top Wood kitille on 330 euroa Suomessa.
    Puu kuivattu tammi,saarni ja vaahtera.

    Macin sivulta:
    Kit includes: header, right and left side members, right and left roof rails, rear member, small and large roof ribs & dome light block.

    -Kimmo-
     
  12. C2.0

    C2.0 Gearhead

    Noh tuli sitten piirettyä ne sapluunat ja nyt on saarnista katon osat työn alla. Jos vaikka niitä muutaman setin sit samalla tekis...
     
  13. BBC

    BBC Guest

    TOP WOOD

    alle 300euroa jenkeistä ko. puut. Ovat sitten muuten pirun hyviä kun ovat tammea tai jotain muuta kovaa puuta jota meillä sanotaan jalopuiksi.

    Itse Tein kolmikakkoseen männystä ja maalasin ne kalustemaalilla, mutta
    pirun kova homma, mutta kun ei kannattanut tilata ameriikan puita shoppauksen takia. Ei olisi monikaan puu sopinut +5tuuman jälkeen.

    Aulis
     
  14. C2.0

    C2.0 Gearhead

    Noi tuli kyl melko helposti, ku itte teki :D Ja ovat tarkat kopiot alkuperisistä. Jos työtä ei laske, niin saarnista maksoivat satasen pultteineen. Oli kyllä tarkoitus tilata valmiit, mutta kun tulivat niin halvaks tehdä itte.
     

Kerro tästä muillekin!