th200, -350 -400 yms askit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja gold, 3.12.2008.

  1. gold

    gold 1st gear

    Oon aika uusi näissä jenkkiauto hommissa ja oon koittanu tätä laatikko osiotakin lueskella ja kattella, mutta ei oo vielä oikein hanskassa tää homma. Voisko joku (vai onko täällä peräti ennestään ketju aiheesta) selvällä suomenkielellä selvittää että mitä eroja noissa askeissa on?

    Mikä on niinku "paras" ja mikä "huonoin"? :rotfl:
    Mitä mahtaa tarkottaa tuo R tuolla lopussa? esimerkki. th-700r
    Ja mitähän eroa on th200 ja th2004r laatikoilla?

    Sen verran oon kartalla, että tuo nelisatanen kai on se parhain vaikka subbeen tai muuhun vastaavaan isoon autoon? Vai onko taas apinaa koijattu?


    Kiitos ja anteeksi :poff: :wc:
     
  2. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    th 200 ja th 350 kolmevaihteisia.
    th 200r4 ja th700 on neljä vaihteisia.
    Tuosta th 400 askista tiedän että sitä on ainakin kolme vaihteisena, ja on vahva...
    Tuo th 700 on samaa lujuutta mutta neljällä vaihteella.
     
  3. kime2

    kime2 Gearhead

    Tuo th700 EI ole samaa lujuutta th400:n kanssa :soosoo:
     
  4. gold

    gold 1st gear

    Kiitos.
    Onko noiden laatiokoiden kuoret ja askin pituus noissa kaikissa samanlaisia? Eli pystyykö noita vaihtamaan "heittämällä" toistensa tilalle? Jos ei kaikkia, niin mitä pystyy? Entä mitä tarkottaa tuon th-700r mallin perässä tuo R?
     
  5. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

  6. gold

    gold 1st gear

Kerro tästä muillekin!