Käkikelloa korjaamassa (GM 10-pultt. lukkoperä)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Leo N. Berger, 8.12.2008.

  1. Leo N. Berger

    Leo N. Berger 1st gear

    Onko muilla letukan 10-pulttisen perän ns. käkikellolukkoa rassanneilla vinkkiä miten saisin ne f***in´ vastapainotzydeemit irti tasauspyörästön möykystä? Pitäisi vaihtaa tasauspyörästön rattaat, enkä saa niitä isompia ulos sieltä murikan sisältä kun nämä vastapainot on tiellä.
     
  2. jus57

    jus57 Gearhead

  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Niitten käkien aksiloitten toinen pää on "laakeroitu" helvetin kovaan holkkiin. Sen holkin saa lyömällä sieltä keskipakohärpättimen puolelta ulospäin jollain tuurnalla yms. Voi olla ettei tule ehjänä pois, mutta Metro-autosta sai joskus uudet holkit!!
     
  4. Leo N. Berger

    Leo N. Berger 1st gear

    Kiitos neuvoista, juuri tota mä pelkäsinkin. On noita holkkeja naputeltu joka suunnasta eikä ne sieltä ulos tule, ei yhtään. Pitää vissiin sitten virastoaikaan alkaa etsiä uusia jostain ja rikkoa vanhat paikoilleen. Ne on niin kovan tuntuista kamaa ettei kai tollasia kukaan sorvailekaan mulle.
     

Kerro tästä muillekin!