Luotettava välittäjä hakusessa USA:sta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja BigOJS, 18.10.2009.

  1. BigOJS

    BigOJS 3rd gear

    Kaipaisin apua "kohtalotovereilta" auton etsintään USA:sta. Oletteko käyttäneet jotakin yritystä auton etsintään tai katsomanne auton hankkimiseen ja rahtaamiseen Suomeen. Tiedän että aiheita kolaamalla varmasti näitä löytyisi, mutta ajattelin päästä helpommalla ja kysellä teiltä apuja tähän ketjuun.

    Kiitokset etukäteen!
     
  2. kupeevoortti

    kupeevoortti Gearhead

    Muutaman välittäjän kans on tullu oltua tekemisis. Kokemuksia on ollu lairasta laitaan. Vilpittömästi voin sanoa jotta Michiganin Minkkinen ja Houstonin Halmari on ollu sellaasia kaveria joittenka kautta homma toimii hienosti. Varmasti on muitakin mutta näistä on henk.koht kokemusta.
     
  3. mike-79

    mike-79 1st gear

  4. 6768

    6768 1st gear

    Rays automotive
     
  5. uffew

    uffew 1st gear

    CambriaMotors, Panu Virtanen on hoitanut minulle pari autokauppaa, ja voin vilpittömästi suositella!
     
  6. nysse1

    nysse1 1st gear

    Cambriamotorssille ja virtasen panulle täältä kanssa pisteet.
     
  7. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Halmari on pukannut tänne päin enemmän kotteroita kuin se itsekään enää muistaa...
     
  8. Ämbee

    Ämbee 3rd gear

    Itse tilasin reilu viikko sitten auton Finnish Line Autolta. Tähän asti kaikki ok, mutta auto on vasta tulon päällä, joten mitään varmaa ei vielä uskalla sanoa...

    Suomalainen kaveri, joten kieli ongelmia ei ole. Hoitavat myös rahdin ja tullauksen, joten niistä ei tarvitse murehtia. Vaikuttaa pätevältä firmalta.

    Nyt vaan odotellaan jännityksellä, mitä tulee - vai tuleeko mitään :eek: :eek: :eek:
     
  9. Arttu78

    Arttu78 Gearhead

    Minäkin suosittelen Panu Virtasta ja Cambriaa yhden auton kokemuksella :D Toinen jo tosin suunnitteilla ja samaan suuntaan aion ottaa yhteyttä.
     
  10. Yuri

    Yuri 1st gear

  11. Veetteri

    Veetteri 3rd gear

    www.benzboy.com
    Autoja, harrikoita ja osia olen tilannut, homma on pelannut loistavasti aina.
     
  12. Polara1970

    Polara1970 Gearhead

  13. speedy

    speedy Double Gearhead

    Cambrian kautta tulossa myös parinviikon sisällä pitäis olla maassa :) Homma toimii!
     
  14. testaaja

    testaaja Gearhead

    Cambrialle ääni täältäkin.
     
  15. jankko

    jankko Gearhead

    Ehdottomasti Rami ja Jusu saa minun äänen
     
  16. VSOP

    VSOP Gearhead

    Täältä samoin ääni heille.
     
  17. Make Hakala

    Make Hakala 1st gear

    Rami ja Jusu toimitti mulle kanssa TOSI nopeasti kesällä auton :D
     
  18. BigOJS

    BigOJS 3rd gear

    Kiitoksia kaikille vastanneille. Halmarin kanssa ollaan oltu nyt yhteydessä paljonkin ja katsotaan josko sitä jonkin rottelon tänne saisi tuotua. Ilmoittelen teille lisää kun projekti etenee (jos nyt jotakuta sattuu kiinnostamaan)
     
  19. Lancia

    Lancia 1st gear

    Nopeaa apua kaivattaisiin

     
  20. moottori-hannu

    moottori-hannu 3rd gear

    jenkkiautot/merja ja rick waters coloradosta,homma toimi hyvin yhden auton kokemuksella(tähän asti)!
     

Kerro tästä muillekin!