dart -65 gt

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja richard petty, 1.3.2010.

  1. richard petty

    richard petty 3rd gear

    tere.Rupes uteliaisuus vaivaamaan että löytyiskö mitään kuvia, tarinoita ja historiaa tästä mun ikuisuus projektista joka on -65 gt dart 4v manuaali .auto tuli mulle pohjamaaleissa oisko v.2004 värikerroksia löytyy valkonen ,punainen, vaaleansininen ollut joskus gt raitakin takakontissa. autoon oli vaihtettu joskus -66 mallin keula.jonka olen poistanut , alla on keastonen vanteet ja joskus ollut kylkiputket,että on joskus ollut ihan näyttely kuntoinen ehkä... Olen selannut kaikki vanhat autolehdet mutta yhtään kuvaa ei ole sattunut löytyyn tästä autosta.Minulla on akelta kaikki vanhat rekisteriotteet ja entisiä omistajia on ollut mm. v.-65 Fagerström stig h:ki oisko sama jonka venemuseo on tampereellä. auto seikkaillut mm. h:ki , tuusula,jyväskylä, kotka ,oulu ,kuopio. vanhoja rekisterinumeroita. aue-7 eoz-81 uk-200 bol-68 jolloin poistettu rekisteristä v.-86 Viimenen jolla ollut liikenteessä on hiltunen hannu oulussa. t:rp niin auto vois ehkä olla myynnissä jollekkin joka oikeasti laittais kuntoon aidon "suomi auton"
     
  2. vani91

    vani91 Gearhead

    vois vaikka kiinnostaakin :odroll:
    millä tekniikalla toi on nyt?
    tai yleensäkin kuin paha projekti onko täysin muttereina?
    hinta ajatus kiinnostaa myös.
     
  3. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Minkäs kuntoinen tuo poistettu kuuskutosen keula on?
     
  4. richard petty

    richard petty 3rd gear

    -66:sen keulapellit myyty.
     
  5. richard petty

    richard petty 3rd gear

    vast. yv
     
  6. richard petty

    richard petty 3rd gear

  7. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

    kysy sofa : lta
    kuva saattaa löytyä hänen kirjoittamasta kirjasta.
    poikahan elvisteli elcaminolla jossa ovessa maailmamestari.
     
  8. richard petty

    richard petty 3rd gear

    suomen ensimmäinen moottoriurheilun mailmanmestari? "hyvä tietokilpailu kysymys;)
     
  9. mercman

    mercman Gearhead

    Onko ollut 80-luvun alussa Kivistö nimisellä henkilöllä Keravalla? Kipparilla oli kullanvärinen Gt tosin alkuperäisellä -65 keulalla. Siinä dartissa oli keystone vanteet ja sivuputketkin ( hetken) Meni Keravalta Brevir autoon...lievän katollaan käynnin jälkeen. Kuva löytyy V8:sta vuodelta 85..
     
  10. richard petty

    richard petty 3rd gear

    eipä ole, yks -65 4v m. oli bremerillä myytävänä pari vuotta sitten oli kullan värinen ,muita 4v man. en tiedä suomessa. nettiautossa on myynnissä yks automaatti kullanvärinen hinta oli n. 8000€
     
  11. a-bodyman

    a-bodyman 1st gear

    Katsoppas v8 4/81 sivu 28.Toivottavasti tää suomiherkku tulee joskus vielä liikenteeseen,nätti peli kun kaikki gt tilpehöörit on paikoillaan.toi kannattais entisöidä 70 luvun tyyliin.
     
  12. richard petty

    richard petty 3rd gear

     
  13. a-bodyman

    a-bodyman 1st gear

    Jep! Saa laittaa,toden näköisesti nykyään ilman merkintääkin.omassa hottentotissa on myös papruissa merkintä putkista ja lisäks jättimäisen l-88 pahkan korkeuskin on merkitty.myös back off läpät tietysti tarttis olla.
     
  14. richard petty

    richard petty 3rd gear

    sitten vielä kasettisoitin joka vähän "venyttää" ja roadstarin ämyrit hattuhyllylle . FINN-AM tarra on jo takaikkunassa vaan meneekö jo kasari puolelle.
     
  15. richard petty

    richard petty 3rd gear


    no niin justiisa se lehti hukassa , kai se on lähettävä divareita kierteleen jos ei kellään satu olemaan myynnissä!
     
  16. a-bodyman

    a-bodyman 1st gear

    On muuten yhdet hienoimmista vanteista mitä on tehty nuo keystonet.nykyään ei löydy yhtään mallia minkä laittaisin alle paitti muutamat uusinta painokset vanhoista malleista.
     
  17. richard petty

    richard petty 3rd gear

    joo, nuihin varmaan löytyis vielä spinnerit keskikupeiksi ,ne kruunais vanteet ,mulla on toiset samanlaiset jotka on camaron alla. oon miettinyt että jos sorvissa hitsais niihin levitystä ulospäin pari tuumaa........
     
  18. perkele

    perkele Gearhead


    missähän kippari nykyään vaikuttaa??
     
  19. JTT

    JTT 1st gear

    Tuo ASO-2 majailee nykyään meikäläisen tallissa Lahdessa. Olisi mukava kuulla senkin historiasta, jos joku jotain tietää... AKEn tietopalvelun mukaan se on välillä ollut kilvillä NCE-36 ja Suomessa se on ollut ainakin vuodesta -89.

    [​IMG]
     
  20. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    fmila nimimerkillä oli '65 GT 273 ja nelivaihdemanuaali, tais kulkea 14 aikoja vartilla jo 70-luvulla? Ei ny millään saa mieleen, et oliks siinä kanssa Keystonea ja kylkiputkee, mut kysymällä toikin varmaan selviäis.
     

Kerro tästä muillekin!