Autoverhoilu.fi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja Autoverhoilu, 21.3.2010.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. Autoverhoilu

    Autoverhoilu 1st gear

    Terve

    Jos joku halusi tehtä verhoilu hommia sitten vois tehtä ja tosi hyvä laatua.
    On tehty monta monta vuotta suomen töytä ja tähän asti on kaikki asikait tyytyväiset tehty töystä.
    Täälä hetkellä on tarjotava yli 450 eri värejä autonnahkoja ja keinonahkoja.Lisäksi vielä rejätetty nahkoja on aika monta värejä.
    Nahkoja haken Englandista,Saksasta ja Shotlandista.Kaikki nahat mitä käyttän on ainosta autonnahat ja siihen sopiva keinonahka.
    Olen teinyt aika monta Corvette C1-C5 asti.
    Jos joku halusi pyytä hinta sitten olisi hyvä jos laittasi sähkopostin
    info@autoverhoilu.fi ja hyvä olis jos kuvat mukana mikä ja mistä materjalesta halusit tehtä hommia.
    Asume Virossa ja asi toimi näin että jos kaikki sopi sitten käytän itse hakemassa osia Suomesta ja kun on valmina sitten tuotan saman takasin.Niin on käynyt ihan alusta astin.Mutta on ollut asikaita joku on tuonut auton meitän hallin.

    [​IMG]


    [​IMG]

    Tuningstyle OY

    Seebi 22 11316 Tallinn
    Puhelin: +358 44968 6675
    Puhelin: +372 5141494
    Sähkoposti: info@autoverhoilu.fi
    Kotisivu: www.autoverhoilu.fi

    Terv,

    Evens
     
  2. Buddy

    Buddy 1st gear

    Hienot tilat! Tohon ku pääsis!
    Mul on paha tapa toimia täydellisessä sekasotkussa. :lol:
    Kesällä aion laajentaa toimitilojani jonka jälkeen sitä olis noin 70 neliötä ompelu ja leikkuutiloja sekä noin sata neliöö asennustiloja. Jos sitten rupeis kamat pysymään ojennuksessa... :wink:
    Saako sulta ostaa nahkoja + keinonahkoja ja mihin hintaan?
    Mä olen tilaillu ajoneuvoverhoilunahkoja saksasta ja hinta on ollu jotakin 150-200€/vuota. Nahan kanssa stemmaavat keinarit maksaa siellä noin 10€/metri...
    Omaan Cadillaciini tilasin suomalaiselta välittäjältä vuodan sileää ja toisen vuodan reijitettyä nahkaa ja ne maksoi mun mielestä liikaa. (noin 300€/vuota)
     
  3. Autoverhoilu

    Autoverhoilu 1st gear

    Terve.

    Ole hyvä ja lähettä sähkoposti info@autoverhoilu sitten voin laita hinnat niin nahasta kui keinonahasta.

    Evens
     
  4. Autoverhoilu

    Autoverhoilu 1st gear

    Terve,

    Lisän vähe kuvia.Me tehti siis jotain sielä autossa :wink:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Terv,
    Evens
     
  5. Autoverhoilu

    Autoverhoilu 1st gear

    Täälä vähen lisä kuvia mitä on saatu tehty.

    Jaguar vuotesta 1976 V12
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. kepak

    kepak 2nd gear

    Puhutko sujuvasti suomea jos soitan verhoilusta?
    Mitä mahtaa maksaa tollanen new yorkerrin verhoilu,,samaa koko luokkaa oma auto?



     
  7. Autoverhoilu

    Autoverhoilu 1st gear

    Puhun vapasti ja kun soittat sitten soitta viron numeron.See on aina taskussa :)

    Evens
     
  8. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Hienoa jälkeä!
     
  9. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Hienoa jälkeä!!!
     
  10. Eyetech

    Eyetech Gearhead

Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!