moppe 440 veivin öljyura

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jolppi76, 9.4.2011.

  1. jolppi76

    jolppi76 1st gear

    kyselisin mielipidettä kiertokangen pukissa olevaan viisteeseen liittyen.
    eli tälläsin uudet laakerit jossa ei ollut reikää tai uraa viisteen kohdalla,peittää pukin viisteen,joten tarviiko esim viilata siihen laakeriin pien ura jotta öljy pääsee roiskumaan siitä?vai mikä virka sillä ylipäätään on?kysees se joka pultin reijän kohdalta lähtee vinoon.kasatessa ilmeisesti oltava sisäänpäin ja samalla kaulalla vastakkain?entä pukit jos päässy sekaisin?olikos niin että leveämpi seevaus aina kampuraan päin ja ohempi seevaus päin toista pukkia??
     
  2. Mopar

    Mopar Gearhead

    Ei tarvii viilailla uria, toimii ihan ilmankin ja veivit just noin, kun ajattelitkin.
     
  3. jolppi76

    jolppi76 1st gear

    ok

    kiitos tiedosta.mielummin varmistaa täs vaihees kun vasta sitte jos käy jotai kun motti ajos.
     

Kerro tästä muillekin!