jarrutehostin konehuoneeseen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Bätmobiili, 16.9.2004.

  1. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Mitä tehostimia olette saaneet mahtumaan konehuoneen puolelle? Ommani sovittelin ja jos paikka heittää mittailuistani yli 10mm niin alkaa tulla osumia! Ei uskalla siis tehdä reikää ennen kuin on kori takas rungolla :(
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Voithan myös jättää tehostimen tulipellin sisäpuolelle ja vain sylinteri konehuoneeseen.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    No mulla on kolmeseiskassa 60-luvun Chevy Nova (olikohan -69) tehostin, Delco versio. On saatavilla myös Bendix versiota, ero lähinnä kosmeettinen. Onhan se melko ahdas paikka mutta kyllä se sinne sopii. Sittenhän on noita tarvike tehostimia, 7 tuumaa halkaisijaltaan. Ne on NIIN pieniä, sopii vaikka oravan arseeseen.
     
  4. hagle

    hagle Gearhead

    Ja äskeinen olin siis minä.
     
  5. Mark

    Mark 1st gear

    Volgassa oli erikoinen tehostin. Se sijaitsi vasemman ajovalon takana. Ei siis ollut mekaanista yhteyyttä jarrupolkimeen tai päässylinteriin.
    sopisi paikkaan kuin paikkaan, ehkei sentään RODiin:)
     
  6. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Tehostin kojelaudan alle :odroll: Ei ehkä paha idea! Tolla tavalla tulis kyllä konehuoneen puolle tilaa paremmin.... Tietysti jarrupoljin muuttuu melkoiseksi taiteiluksi......

    Mulla on tollanen noin 8" tehostin ja aika ahdasta on et ei se 7" vielä kauheesti lisätilaa tuo, mut tottakai se paremmin sopis!
     
  7. Toimii tulipellin sisäpuolella,vähän joutui geometrioita mulkkaamaan ,mutta kyllähän rodin konehuoneessa ei tarttis olla pääsylinteriä eikä ainakaan tehostinta ,mutta jostain on tingittävä.....
    Sitäpaitsi oli kiva kattoa kun katsuri etti niitä plommauksiaan sieltä tehostimen yläpinnasta kus se oli saatu kojetaulun alle survottua :rotfl:
     
  8. UGH!

    UGH! 1st gear

    Amazoonin tehostin ompi näppärä, ittelläni se on kuitenkin laattian alla...
     
  9. UGH!

    UGH! 1st gear

    Amazoonin tehostin ompi näppärä, ittelläni se on kuitenkin laattian alla...
     
  10. lake ender

    lake ender Gearhead

    Volvon 2 kalvonen tehostin taitaa olla 8" mut sopii just ja just Fordin runkopalkkien väliin. Alapuolelle pitää vielä tehdä suojakilpi, ettei kivet hakkaa.
    Olisit vaan laittanu lattian alle :p
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kaiken maailman japanialaisissa pakettiautoissahan on survottu noita tehostin /sylinterihässäköitä kojetaulun alle. esim. nissan urvan ,izuzu. niistä vois soveltaa. GM:n hydroboost on hyvä vaihtoehto. mahtuu näppärästi runkopalkkien kupeeseen tai kojelaudan alle ,ja on tehokas Tietysti sit pitää rakentaa tehostin pumppu moottorin kupeeseen
     

Kerro tästä muillekin!