Ford -37 laatikko ja sen lujuus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja käyttäjätunnus, 1.10.2004.

  1. Mahtaako kenelläkään olla tietoa että kestääkö toi vanha 3-lovinen manuaali paljonkin tehoja?
    Pärähtääkö esim. 250 hevosvoimalla välittömästi?

    Tokihan sinne sais tehtyä rattaat mielen mukaan mutta niin ärsyttävää hommaa että mieluusti jättäis omat kilut askin sisään.
     
  2. Kait se aikansa kestää , 3sekuntia ,tuntia ,vuotta .....
    Rengastus ainakin vaikuttaa paljon eli jos siellä takana
    savuttaa vanha ja kovettunut rättirengas niin ei se laatikkoa
    kauheasti koittele mutta sliksien kanssa kyyti on kylmempää....
    Meinasitkos lätyskästä saada 250hp ulos vai onko joku muu moottori?
    Se voi nimittäin vähän lyhentää sitä lätyskänkin käyttöikää :wink:
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eikös siihen perään vois sovitella uudempaa monipykäläisempää lootaa?

    Vai onks orkkisvaiheisto "se juttu"?
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    ei tule kestämään

    Eipä kestä tehoja juuri mitään, en suosittele. Hajoaa tavallisesti jo lättäpään perässä ja osia ei ole kovin helppo saada.
     
  5. Niinpä niin

    En tosiaan laita mitään lättäpäätä. Oon aikani taistellu k-pyörän (lättis) kanssa ja saanut siitä liikaherkkyyden kaikkiin vehkeisiin joissa on venttiilit jossain muualla kuin kannessa.

    Laatikosta edelleen..
    Onkohan sen välitykset kuinka järkevät? Toki perällä saa mulkattua nopeuksia mukavasti mutta onko esim 1.vaihde kuinka pitkä?

    Josko sinne teettäis uudet kovemmat ja leveämmät rattaat sekä muuttais samalla välitykset mieleisiksi.

    Toki laittaisin jonkun uudemman askin sinne mutta koitan pitää mahd. paljon prosentteja tallessa. Saapahan sitten joskus ekan ajokauden jälkeen tehdä niitä tarpeellisia muutoksia ilman että pitää laskea joka niksaus ja pelätä piisaako pinnat. Yleensä kun tollanen vehje ei tahdo tulla kerralla valmiiksi, aina tulee jotain kuningasideoita.

    Ärsyttää muutenkin toi % pelleily niin raakasti että parannetaan sitten alkuperäisiä niin eipä oo kellään mitään vinkumista.
     
  6. UGH!

    UGH! 1st gear

    Ei se ainakaan vuosia kestä, ei ehkä kuukausiakaan meinaan ne kakkosen rattaat... :soosoo:
     

Kerro tästä muillekin!