Overdrive.fi

Päävalikko > Merkki- ja mallikeskustelu

Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Sivu 31 Yht. 1252
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 1250, 1251, 1252  Seuraava
Vastaa viestiin
prospector
LähetäLähetetty: 08.08.2005 21:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Satunnainen kävijä

Cummins inline six kirjoitti:
freeride kirjoitti:

jaaha sitä tehdään kuutamo urakkaa.. ooksää muuten koskaan säätäny näitten delivery valve:n kanssa?niillä kans tulis kivasti lisää tehoo ja suht helposti.tosin ei yhtään lisää kyllä meikäläiselle ennenkun loota on tehty sitten joskus..onks Tapsasta kuulunu mitn?

Joo pakko tehdä kuutamolla,yöaikana enää ainut vapaa-aika. Kyllä tuli mahdoton peli tosta 95:sesta kun sain jouset vaihdettua,kannattaa todella laittaa Nuo delivery valvet eli paineventtiilit siinä pumpun päällä alkaa ahdistamaan vasta rajuimpien suuttimien kanssa niinku esim. 370hp marine suuttimet.Ei ole vielä tullut tarvetta kellään mun tutuista niihin.Saas nähdä kellä on suomen eka Rami johon omistaja malttaa laittaa laatikonkin kuntoon
Tapsasta ei vielä mitään uutta
CIS kun sulla ammattitaito ja osaaminen hallussa niin mitähän maksas jos fuel platen+jousisatsin mullekin asentasit?ja autohan on -95 rami
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Mussemaan
LähetäLähetetty: 08.08.2005 21:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Aktiivijäsen

KORJAUS:
Sehän olikin YLIHÄRMÄSTÄ eikä seinäjoelta se hemmo joka munkin döötsin toi maahan. (ja laittoi ne helyt pumppuun)
Sangen asiallisen ja avuliaan tuntuine kaveri muuten.

Oli muuten kaiffarilla jokin +400HP cumminssin viritys työn alla kun taannoin soittelin. Ymmärtääkseni jollekin asiakkaalle, turbo oli pöydällä pajalla kun turistiin.

Onkohan jonkin foorumilaisen döts?

prospector kirjoitti:
CIS kun sulla ammattitaito ja osaaminen hallussa niin mitähän maksas jos fuel platen+jousisatsin mullekin asentasit?ja autohan on -95 rami

Ja sitten loota n. vuoden päästä työn alle... nooooh, ei nyt maalailla piruja, mutta itselle taitaa riittää tuo FP -päivitys siihen asti kun saan lootaan järkeä.
Ei ole oikein mahdollisuutta ainoaa käyttöautoa seisottaa laatikkoviallisena.
Kukahan muuten pohjanmaan alueella olis perillä näistä dötsin 727:sta?
Ei viitsis omaan alkaa harjottelemaan (syy sama kuin yllä)

Viimeinen muokkaaja, Mussemaan pvm 09.08.2005 02:22, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
arzi
LähetäLähetetty: 08.08.2005 21:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Satunnainen kävijä

Baku kirjoitti:

Mutta sitten ongelman ytimeen... eli Dodge kuume on nyt tarpeeksi korkealla mutta kun pitäs löytää todellakin siisti ja hyvin pidetty yksilö. Haitaksi ei ole jos se ois jo hiukan laiteltu, itse asiassa se olisi pelkkää plussaa...
Auton tulisi olla Dodge Ram 2500 4x4 5.9 cummins:lla vm. 94->...

Kotkassa olis pari RAM:ia tarjolla: http://www.nettiauto.com/corner Kunnosta en tiiä, satuin näkemään vaan ilmoituksen paikallislehdessä. On tiisseleitä ja nelikkojakin vielä molemmat. Itekkin menisin kauppoja kaunokaisista hieromaan jos finassit olis vaan samaa mieltä..
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Mussemaan
LähetäLähetetty: 09.08.2005 02:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Aktiivijäsen

Toivottavasti se subbari-cumminssimies laittaa lootaremontista mahdollisimman paljon kuvatuksia näkösälle.

Tuppaa olla nuo automaattilootahommat just niitä mitä ei oikein uskalla itse tehdä, mutta säästyis paljon $$$ kun sais hyvät ohjeet ja tekis itse ilman pelkoa "susikappaleista"

http://samba.student.oulu.fi/~jpontys/cummins.html

Takaisin alkuun
freeride
LähetäLähetetty: 09.08.2005 03:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Aktiivijäsen

Lainaus:
Mitä päivityksiä laatikkoon tulossa ?
ex dötsissä vaihtu turbiini/venttiilikoneisto BD:n hiluihin mutta luisti vedättäessä , lisälevylle tilaa pakkan niin rupes pitään , toimi aivan saatanan hienosti aski , ei paljon ootellu josko vaihtais kuten std askilla.
Linjapaine nousi 7bar:n ja posahteli lauhduttimen muoviliitokset joten letkut/lauhdutin kannattaa vaihtaa suosista.
ps. Jos meinasit Tapsa I. niin suomessa lomalla

aluks hän meinaa melko vakio laatikolla lähtee liikkeelle,on siä Transco TFOD-HD2 shift kitti ja yks billetti mäntä muuten vissiin vakio.seuraava loota on sitten jekkuja täynnä.joko 48RE tai sitten jotain aivan muuta.mä itte oon sekaisin dtt:n laatikosta ja saatanpa olla sen verran hullu että vielä sen hommaan tavalla tai toisella..vai on T.I. lomalla..pitipäs sattua.pitäis saada palikoita ja jonkun muun vähän enemmänkin..
www.relentlessdiesel.com
www.dieseltrans.com
http://www.massdiesel.com/
Takaisin alkuun
freeride
LähetäLähetetty: 09.08.2005 05:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Aktiivijäsen

hehee..lapsi on terve kun leikkii..
05 cummins vs. 05 dmax from the hemi days
dodge ei ole siis hemi niinkun videon otsikossa vaan cummins.tosin kyllähän sen nyt kuuleekin..

http://www.hemi2500.com/dodge/100_1466.wmv

http://www.hemi2500.com/dodge/100_1462.wmv
Takaisin alkuun
Cummins inline six
LähetäLähetetty: 09.08.2005 11:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Satunnainen kävijä

prospector kirjoitti:

Kiitos tarjouksesta (ja kehuista ),tekisin mielelläni,valitettavasti en millään ehdi.Nyt on liikaa säpinää,uus työpaikka (~150 päivää vuodessa ulkomailla ),pitäis talo rakentaa,Mercury chopata, yms.Mutta,mutta noiden asennus ei ole vaikeaa kannattaa ehdottomasti tehdä itse,hyvät ohjeet tulee mukana.Ja ne mittarit laittaa ensin,niin tietää missä mennään.
Takaisin alkuun
prospector
LähetäLähetetty: 09.08.2005 11:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Satunnainen kävijä

Cummins inline six kirjoitti:
prospector kirjoitti:

Kiitos tarjouksesta (ja kehuista ),tekisin mielelläni,valitettavasti en millään ehdi.Nyt on liikaa säpinää,uus työpaikka (~150 päivää vuodessa ulkomailla ),pitäis talo rakentaa,Mercury chopata, yms.Mutta,mutta noiden asennus ei ole vaikeaa kannattaa ehdottomasti tehdä itse,hyvät ohjeet tulee mukana.Ja ne mittarit laittaa ensin,niin tietää missä mennään.
ok voihan sitä itse yrittää asennusta,mutta saiskos sitten vaikka pelkät osat sun kautta ja mihin hintaan?
Takaisin alkuun
seppä
LähetäLähetetty: 09.08.2005 14:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Satunnainen kävijä

prospector kirjoitti:
Lainaus:
ok voihan sitä itse yrittää asennusta,mutta saiskos sitten vaikka pelkät osat sun kautta ja mihin hintaan?

Tossa oli juuri Forssan Pick-Nickillä puhetta osien tilaamisesta porukalla jenkeistä. Tähän hätään juurikin noita kyseisiä palikoita olisi kiikarissa. Eli se TST power kit. Porin suunnalla poijaat oli ainakin kiinnostuneita. Vai mitä?
Takaisin alkuun
prospector
LähetäLähetetty: 09.08.2005 14:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Satunnainen kävijä

seppä kirjoitti:
prospector kirjoitti:
Lainaus:

Tossa oli juuri Forssan Pick-Nickillä puhetta osien tilaamisesta porukalla jenkeistä. Tähän hätään juurikin noita kyseisiä palikoita olisi kiikarissa. Eli se TST power kit. Porin suunnalla poijaat oli ainakin kiinnostuneita. Vai mitä?
no ei sitten muuta kun tilaamaan,eli ainakin minä olen tilaus kimpassa mukana!
Takaisin alkuun
WEBASTO
LähetäLähetetty: 10.08.2005 13:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tulokas

seppä kirjoitti:

Joo kyllä kiinnostaa, mun pitää vaan ensin selvittää että mitä muutoksia toi mylly vaatii kun on se californian EGR saastemalli ja TST;n kotosivuilla sanottiin että ei käy. Mutta varmaan riitää että kynii ne härvelit siitä pois?ei kai siinä pumpussa tai muualla mitään eroavaisuuksia ole,jos jollain on tietoa/kokemuksia niin kertokaan ihmeessä!! Mää luulen että toi Henkka olisi kanssa mukana jos jotain tilata aiotaan. Mitä kautta semmoset palikat helpoiten ja edukkkaimin mahtaisi tulla?
Takaisin alkuun
Cummins inline six
LähetäLähetetty: 10.08.2005 14:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Satunnainen kävijä

Tossa vähän tosta egr:stä ja fuel platesta.
http://www.turbodieselregister.com/forums/showt...t=plate+egr+valve

http://www.turbodieselregister.com/forums/showt...hlight=egr+intake

Eli egr-imusarjassa kuristuskohta verrattuna tavalliseen.Ei muuta eroa,ilmeisesti kannattaa hommata tavallinen imusarja tai muokata vanhaa.
Takaisin alkuun
jylppy
LähetäLähetetty: 10.08.2005 17:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Vakiokävijä

Jaa ehtoota! Olisin kanssa kiinnostunut tosta fuel platesta sekä power kitistä!! Eikä se heat padikaan nyt pahitteeks olis... Eli jos ja kun niitä joku lähtee tilaamaan ni tulisin kanssa kimppaan!!
Takaisin alkuun
illi
LähetäLähetetty: 10.08.2005 19:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Satunnainen kävijä

No halloota, saishan tota mun cummariakin alkaa kutitteleen kun on irrallaan vielä tallin lattialla niin on roplauskin helpompaa, mulla kun ei ole ihan yhtä "tilava" toi konehuone kuin teillä niissä rameissa. Elikkä jos hyväksytte tilaus kimppaan vaikka ei ramiin toi kattila tulekkaan niin minä olen mukana!!! Jos vaikka joku ottaa tilaus hommat ja laittais vaikka yv:nä nron niin tietää kelle rahaa kärrätään. Kimpassa ilmeisesti kaikki hyötyy mutta jos jotain exstraa haluaa kuka viitsii asian hoitaa, niin eiköhän se järjesty. Eli fuelplatea, jousisatsia ynnä muuta jota suosittelette, mylly on -96 autosta. Jos nöyränä voisi pyytää jos joku laittais suositusta mitä kannattais yhdessä käyttää että löytyis jotain maltilliset 350-400 kaakkia
Takaisin alkuun
freeride
LähetäLähetetty: 10.08.2005 21:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Aktiivijäsen

hehee...Mussehan on saanut kansan ihan sekaisin kun laittoi vääntökäppyrät tänne.. mullon varmaan samoilla paikkeilla lukemat ku sulla Musse,vääntöalue on varmaan vähä eri ku on se 3k gsk ja kai toi vapari tuo kans jotain..mutta tahtois lisää mutta ensin se loota kestävemmäks..taitaa mennä ens kesän puolelle..
ja kaikki tahtoo...
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia

Vastaa viestiin Sivu 31 Yht. 1252
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 1250, 1251, 1252  Seuraava

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa