kleinbussin ohjaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja cubic_inch, 15.11.2004.

  1. cubic_inch

    cubic_inch 1st gear

    eli olen löytäny kleinbussi missä on kaikki ohjauslaitteet paikalla mutta mitkä osat kannattaa otta talteen rodi projektiin?
     
  2. Buick 53

    Buick 53 Gearhead

    ainakin simpukka
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Meinasit pistää kuskin istumaan etuakselin päälle? :-?
     
  4. pommari

    pommari Gearhead

    Miten vanha?Yleensähän noissa rodeissa käytetään junakeulan palikoita.
    Itsellä ei oo ihan täyttä selvyyttä miten pallokeulan vastaavat osat toimis...kai ne sinne jotenkin menis?

    P.S.Mä voin sit ottaa ne bussit jämät,heh...
     
  5. cubic_inch

    cubic_inch 1st gear

    joo, pitä kattoo, se bussi on kyllä ihan raiskattu nii en usko et sä halut sitä :lol:
     
  6. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Ja siitä eteenpäin ja taaksepäin olevat palikat (ohjaustanko, rattiputki, ratti, viikset, kääntövarsi, ohjausvarret, raidetanko...), vähän riippuu mitä haluaa tehdä ja käyttää. Ja kojelaudan hilutkin vois sopia johonkin. Ja takavalot. Ja ovien saranat. Itse olen yleensä koittanut lähteä tekemään jostain aihiosta mieluummin kuin kokonaan tyhjästä mut Buick 53 ym. taitavat tekee mistä vaan... :)

    MK
     
  7. Swine

    Swine Gearhead

    Transitin saranatkin kuulema käy rodeihin ovisaranoiksi,ilmeisesti MK1:sen takaovien sellaiset,eikö?
    Olisi hyvä jos rodeihinkin olisi saatavilla jonkunsortin interchangemanual,voisi vaikka helpottaa osien metsästystä hiukan. :odroll:
     
  8. pommari

    pommari Gearhead

    Riippuu siitä miten helposti mä saan sen tallille...kyl täs on haettu aika kamalia raatoja ennenkin.
     
  9. pequli

    pequli Gearhead

    Maailma on erilainen Elviksen lasien läpi ?
     
  10. pommari

    pommari Gearhead

    Et tiiäkkään...i'm just a hunka hunka burnin love...eiku miten se meni?
    Mä voisin lähettää vaikka hupaisan elvis-kuvan jos pistät osoitteen.
     

Kerro tästä muillekin!