kuinka suuri ero?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja cubic_inch, 13.12.2004.

  1. cubic_inch

    cubic_inch 1st gear

    eli tiedossa olis a fordin 28 kuormaauton cowli, tarkoitus olis käyttää tudorin kori sen kanssa kun sellainen löytyy jo, mutta kuinka suuria eroja on ka:n ja tudorin cowlin välissä? tudori on 28 vuosmallinen.
     
  2. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Ei ne kai yhtään toisistaan eroa??? Go for it!
     
  3. jzl

    jzl 1st gear

    mun silmään näyttääs, että pickupis sama ja 1 -ton kuormaautos. mutta varsinaises truckis eli 1,5 -ton kuormaautos olis eri cowlie.

    jokainen katsokoon itte:

    http://www.autogallery.org.ru
     
  4. cubic_inch

    cubic_inch 1st gear

    no mun mielestä ei ole eroa. tietysti käyn hakee kun hinta ei ole edes paha.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jos sulla on aikaa tuu mittailemaan henkilömallin cowli, tiedät-kyllä-mistä. Mulla on yksi -28 cowli osina, ei myynnissä, mutta mitata voit. Oon tallilla huomenna 20:00 eteenpäin ja to-pe 16:00 eteenpäin.
     
  6. Forvolet

    Forvolet 1st gear

    Tuo edellinen olin minä.
     
  7. cubic_inch

    cubic_inch 1st gear

    muuten ois tullu mutta olen ahvenanmaassa taas, ja cowli on täällä :lol: .
    menen ostamaan sitä lauantaina, tiistaina se tulee suomeen :)
     

Kerro tästä muillekin!