rodi ja TH700???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja tzei, 14.3.2005.

  1. tzei

    tzei Gearhead

    Täällä kun kuitenkin joku on jo ruuvannut rodiinsa seiskasatasen laatikon, niin miten olette ratkaisseet laatikon ohjauksen, että laatikko ja TCC pelaa niinkuin se on suunniteltu pelaamaan? Vai onko valmista satsia olemassa, että laatikon saa toimimaan parhaiten kaasarikoneessa? Mikäs on toimivin viritelmä?
     
  2. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

  3. lake ender

    lake ender Gearhead

    Tarkotus olis aluks laittaa vaan katkasija ja käyttä lukkoa maantiellä. Sitten myöhemmin voi ruveta virittelemään noita kytkimiä polkimiin.
    Askeja on niin montaa eri versiota, vähemmän ja enemään sähköllä ohjattuja. TCI:n kitillä saa askin sähköt yksinkertaistettua, että pelaa yhdellä katkasijalla.
     
  4. tzei

    tzei Gearhead

    Itsekin ajattelin vain pelkkää katkaisijaa, voi moottoritiellä laittaa lukon päälle, jarrupolkimessa voi kyllä olla katkaisija joka puottaa lukon pois. Onko kellään kokemusta tuosta TCI:n kitistä? Miten askit eroaa toisistaan? Olen aina elänyt luulossa, että seiskasatanen on laatikkona kuitenkin varsin tyhmä kapistus jossa lukkoa vaan ohjataan päälle/pois periaatteella. Ohjainbokseja on varmaan erilaisia, eri ikäisissä laitteissa, mutta boksikin katkoo vaan loppujen lopuks virtaa laatikolta eli ohjaa lukkoa päälle ja pois.
     
  5. Joo , rodissa on th 700r4 , mutta on myös tbi 350 jossa alkup tietokone käytössä joten en oo tota joutunu miettimään 8)

    ps. ajettu rodilla tekniikan asennuksen jälkeen yli 40tkm ilman murheita , vain normaali huollot eli pomminvarmaa tekniikkaa :wink:
     
  6. lake ender

    lake ender Gearhead

    selaa tota voimansiirto osastoa, siellä on 700:sesta juttua pilvin pimein.
    Tossa yks hyvä linkki:

    http://www.bowtieoverdrives.com/index.shtml

    Pääsispä vielä ajamaankin, niin näkis kuinka toi TCI:n korjaus/preppaus kitti pelaa.
     
  7. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mekin ollaan kummasteltu tota TH700 laittoa, ei tosin rodiin mut vanhaan ryskään kuitenkin. Eli eihän siinä kai pitäis olla mitään sen kummempia etteikö lootan pitäis ehken tota ylivaihdejuttua lukuunottamatta toimia vanheman koneenkin kaverina periaatteessa ihan bolt-on periaatteella ilman mitään lisäsähköhärpäkkeitä, vai pitääkö siihen virittää jotain moista? Kun nimittäin meidän loota ei vaan suostu yhteistyöhön eli eteenpäin löytyy vaan ykkönen eli ei siis vaihda ollenkaan. Eli ykkönen, pakki, vapaa ja P on o, mut siinäpä se. Tästä on enempi ihmettelyä tuolla lootajutuissa, mut tulipa mieleen kysyä tässäkin kun noita näkyy asennetun vieläkin vanhempiin kulkineisiin.
    Tuo meidän loota lienee valmistusvuodeltaan -88 oleva TH7004R.
     
  8. lake ender

    lake ender Gearhead

    kuulostas govenorin vialta (se hännän tienoilla olevan mötikän alla oleva keskipakoishärpätin)
     
  9. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Vastataas vielä tännekin eli 10 pistettä yorker65:lle oikeasta vastauksesta. Sieltähän se syyllinen löytyi eli semmonen muoviratas paskana. Nytpä siellä on sit uus ja autossa vaihteet toimii :wink:
     
  10. lake ender

    lake ender Gearhead

    Kiitosta vaan. Mukava et joku joskus kiittää, eikä pelkästään vi....le :)
     
  11. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Pitäähän se aiheesta kiittää ja kun toi lootapuoli ei oo järin tuttua niin mistäs keksit jos et saa ystävällisiä neuvoja. Ja kun impala1968:kin neuvoi, Mudraceri laittoi tuolla privana purku ja kasausohjeetkin ja repecabilta saatiin osa niin näin sujuneella yhteistyöllä saatiin ihan ite yks harrastepeli taas toimivaks.
    Kaljan paikka kaikille osallisille kunhan jossain nähdään :D
     

Kerro tästä muillekin!