American car show 2005 kuvia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja BonneMan60, 25.3.2005.

  1. BonneMan60

    BonneMan60 Gearhead

  2. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mukavan näköisiä laitteitahan siellä on :D
    Mut eihän tässä vielä mitään oo missattu, vastahan näyttely alkoi tänään. Huomenna olis tarkoitus tulla ihan jenkkiautoletkalla paikalle eli jos vaan kuskeja löytyy tarpeeks niin täältäpäin tullaan usean auton ryhmällä. Ja kun lähdetään liikkeelle jo aaamuvarhasella eikä matkaa oo kuin 130 km niin éiköhän sitä ehditä ennen sulkemisaikaa perillekin vaikka piderttäs useampikin tankkaus- ja pissitauko matkalla :rotfl:
     
  3. Ventura389

    Ventura389 1st gear

    Wau, kannattaa siis todella mennä katsomaan!

    Kiitos BonneMan kuvista, kävithän kerho-osastolla kaffella kans ;)
     
  4. hemihamu

    hemihamu 1st gear

    kiitos kuvista !
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mä kävin sitten tänään jo kun töissä oli tylsää ja hiljaista.

    Kyllä oli kaikkea kivaa nähtävää. Mun mielestä acs:n parasta antia pitkään aikaan. 8)
     
  6. kärrypoika

    kärrypoika 3rd gear

    toi edellinen olin siis minä.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kiitos kuvista! Kiva, nähä vehkeitä ku ei itte pääse käymää. :D :D :D
     
  8. JouniK

    JouniK Gearhead

  9. S.A

    S.A 1st gear

    Juu Kiitos kuvista.
    Onneksi en löytänyt noista kuvista sitä Fordin GT:tä, koska itse en sitä sieltä onnistunut huhuista huolimatta löytämään, joten ei ota niin sanotusti päähän kun en itse sitä sitten nähnyt.

    Mutta joo, ihan suhteellisen hyvät messut, se GT Foordi ois ton kruunannut, mutta kaikkea ei saa vaikka yrittää tilata :D Mutta joo.... kesäkausi avattu... nyt vaan ootellaan Cruising iltoja sitten vaan :)
     
  10. homer

    homer Double Gearhead

    Liekö vika katsojan korvien välissä mutta ainakin minusta viime vuonna oli jotenkin parempi näyttely. Nyt jäi vaikutelma että olisihan sinne enemmänkin pelejä mahtunut. Roditeemakin jäi ehkä vähän laihanlaiseksi?
    Kannattava reissu silti. Tarrakin tuli ostettua.
     
  11. S.A

    S.A 1st gear

    Joo vähän sellanen juu ei viilis jäi. Mutta ei se mitään. Sielä oli monta erinomasesti rakennettua laitetta, hyvällä maulla ja hyvällä tyylillä toteutettua. Joten kyllä noita kattoo aina mielellään. Etenkin tämän tylsän ikävän, kylmän, lumisen talven jälkeen 8)
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tänks

    Tänks Bonne ja Jouni ! Itse töissä koko viikonlopun eli ei ehdi kromikarnevaaleihin mukaan....
     
  13. JPeltsi

    JPeltsi 3rd gear

  14. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Tässä tuli yks takaisku kun tämä GT Ford ei ennättänyt suomeen harmi ja ISO HARMI vaikka en Ford friikki olekkaan mutta tuon vieressä olis tunnin viettänyt.
     
  15. Tarmo

    Tarmo Gearhead

  16. 69camaro

    69camaro 1st gear

    Mielestäni oli kans hyvä näyttely vaik ei oo ennen käyny ni ei voi verrata muihin näyttelyihin. Tampereella on tullut käytyä useampi kerta olihan toi ACS hiukan eri luokkaa, ainakin kooltaan.
     
  17. S.A

    S.A 1st gear

    Joo sitä Foordin GTeetä todella odotin, innolla näkeväni. Mutta ymmärtäähän sen, että eivät sitten saaneet sitä hommattua. Kun ei niitä nyt mitenkään hirveesti muutenkaan valmisteta edes.
     
  18. S.A

    S.A 1st gear

  19. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Täh, oliks suurin osa fotoista jostain autokaupasta, vai missä noi nykyhäksättimet oli kuvattu, kun en mä tommosia nähny? :eek: Siis kaikki 50-lukua nuoremmat... :rotfl:
    No juu, mieltymykset on vähän eri suunnassa ja itse tuli pyörittyä lähinnä rotilo- ja kustomkinurkilla ja täytyy sanoa, että kelpo kattaus muotoiltua peltiä oli kerätty koolle. Duu Dää-väki oli nähnyt valtavasti vaivaa etsimällä niin monta entistä taksia ympäri pohjoismaita ja suurimman hatunnoston taitaa ansaita Akseli von Lappeenranta oikeasta asenteesta (laitteella joka nähdään varmasti myös Freak Racessa...?)!
    Ihan hyvä näyttely, kun jätti kaikki vähemmän kiinnostavat laitteet huomioimatta...
     
  20. S.A

    S.A 1st gear

    Juu mieltymyksiä on moneenlähtöön, kyllä minä niitä Rodejakin kahtelin, mutta sydämmenäänellä kuvasin, eli niitä mistä itse tykkään :)
    Jokaiselle jotakin, sanohan tuo itse Elviskin vuonna 56, että "you can't please everybody" 8)
     

Kerro tästä muillekin!