Ford 35-40

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja käyttäjätunnus, 20.7.2005.

  1. Onko kukaan viitsinyt piirtää kyseisen auton runkoaisoista kuvia, siis autocad tms. Pitäisi boxata runko ja helpottais huomattavasti jos jollain olis valmiiksi piirrettynä kuvat.

    Säästyisi paljolta rälläköinniltä, se kun on kokolailla vastenmielistä hommaa.

    Kiirekkin olis asialla, on niin kova polte päällä..

    t:eek:lli
    044-5965424
     
  2. Aina vaan tarvetta.. kiire vain kasvaa...

    Auttakee auttekee..
     
  3. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Nytkö tyttöystävä tahtoo naimisiin ja hääauton runko tekemättä? :rotfl:

    No ei vaan kyllä luulis jollai olevan - ainaki kovasti boxauspalojen tekemisestä NC-koneella monet on puhunu - tiiä sit onko jääny puheeks? Toivotaan te löytyy!!!
     
  4. tzei

    tzei Gearhead

    Muutkin olis kiinnostuneita, että eikun vaan rohkeesti kättä pystyyn kellä löytyy...
     
  5. Nyt olis mulla ne runkokuvat, voin lähetellä tarvitseville mailiosoitetta vastaan.
    Dwg-muoto.

    Suuri kiitos asian tiimoilta kuuluu Janne Keskiselle, mua on turha ylistää. 8)

    Vast. yv.
     
  6. lätyskä

    lätyskä Gearhead

  7. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Vastuuta en sit ota :oops: Fordin vanhojen runkokuvien / mittojen ja silloisen rungoni mukaan olen piirtänyt...

    Janne
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Lepo vaan, ihan hyvin ne mulle ainakin natsas..

    Damn, kirjautuminen...

    t:Käyttäjätunnus
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Olisin kovasti kiinnostunut ko kuvista jos mahdollista laittaisitko
    minulle myös

    brojektit@hotmail.com

    Thanks before by Lontoon kieli....
     
  10. Jokuhan vois laittaa omille kotisivuilleen noi kuvat jakoon... Ja linkkiä tänne..

    Ei tarvis niin paljoa lähetellä maileja, on meinaan aika kysyttyjä kuvia...
     
  11. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    No koska se on mun piirtämä kuva niin laittakaa vaikka meiliä mulle niin laitan kuvan tulemaan. Kuva on dwg muotoa eli autocad tarvitaan. Jos muistan oikein niin taitaa olla kuva myös 32 rungosta. Siitähän tollanen autocad kuva on kiva että voi tarkistusmittoja mistä kohtaa haluaa :oops:
     
  12. Swine

    Swine Gearhead

    Pistin sulle yyveetä,Bätmobiili
     
  13. zebulus

    zebulus 2nd gear

    Vanha aihe, mutta mulle ajankohtainen. Löytyisikö joltain vielä Fordin vm. 1935-40 boksauslevyjen geometrioita dwg tai dxf muodossa?
     
  14. jorke

    jorke Gearhead

    Saattaa olla juurikin nuo samat kuvat itselläni tallessa.
    Pitää vähän kaivella "arkistoja" :)
     
  15. zebulus

    zebulus 2nd gear

    Kovasti olisin mielissäni jos viitsisit etsiä, toivottavasti löytyy!
     
  16. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Wescottsauto löytyy kuvia mittoineen.Otin joskus kopiot useammastakin rungosta.Lähettelin niitä ympäri maata tarvitsijoille.Aika selkeät kuvat.
     
    Muokattu: 1.9.2016
  17. zebulus

    zebulus 2nd gear

    Kyllä nuo rungon mittakuvat on ollut tiedossa. Nyt on hakusessa polttoleikekuvat, joilla sais suoraan koneelta oikeanmuotoiset peltiläpykät runkoaisojen boksaukseen. Samalla vois yrittää vaikka mallintaa runkoaisat 3D:hen...
     
  18. zebulus

    zebulus 2nd gear

    Eikö tosiaan keneltäkään löydy? Jorke? Käyttäjätunnus ja Bätmobiilikaan ei enää vaikuttais olevan aktiivisia? Oon niistä tiedostoista valmis jotain maksamaankin, ei ihan ilmatteeks tarvi jakaa..
     
  19. jorke

    jorke Gearhead

    No kyllä minä sen yhden cad-tiedoston löysin sähköpostin kätköistä jossa on piirrettynä runko.
    Niissä on sivultakin runkoleikkaus mutta keskikohdasta osa puuttuu. Siis kaaret keskeltä eteenpäin.
    Laita yv:nä yhteystiedot niin voin tiedoston laittaa.
     

Kerro tästä muillekin!