pakosarjat ford -39 sbc

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja tzei, 16.3.2006.

  1. tzei

    tzei Gearhead

    Nyt on chevyn pikkulohko istutettu -39 foortin runkoon. Onko kellään kokemusta millaiset pakosarjat saa mahtumaan paikalleen kun tuo alkuperäinen ohjaus simpukka tulee aika pahasti tielle. Vai pitääkö itse alkaa vääntämään putkesta. Onko kellään valmiiks jyrsittyjä laippoja pakosarjojen tekoa varten? Ihan kuin olisin jollain nähnyt myynnissä. Tai jos jollain on kokemusta jostain pienistä pakosarjoista jotka kävis niin tietoa kaivataan.
     
  2. lake ender

    lake ender Gearhead

    Mulla on 36:sessa sbc pukinsarvilla. Oikeanpuolimmainen lähtee suoraan alaspäin ja se simpukan puoleinen 45 astetta taakse viistosti. 2" lähdöthän noissa on. Oikeanpuolimmainen on tosiaan ahdas sovitus ,mutta alkuperäsen simpukan kanssa jäi silti pelivaraa useempi sentti. Yks vaihtoehto olis sit tietty blog huggerit tms. peltisatsit.
     
  3. rod

    rod 1st gear

  4. janiluo

    janiluo Gearhead

    Mulla on sitten ylimääräisiä sbc rosterilaippoja jos päädyt itse heppailemaan mutta kannattanee ensin selvittää nuo muut pukinsarvivaihtoehdot.
    http://www.platuart.com/swap.htm

    8)
    - Jani -
     
  5. tzei

    tzei Gearhead

    jep... mulla on pukinsarvet mut molemmat lähtee suoraan alaspäin. Pitää katsastella jos löytyis toiselle puolelle viistolla päällä oleva. Jos kuvaa sattuu olemaan niin olis kiva nähdä ja katsella vähän mallia.
     
  6. tzei

    tzei Gearhead

    Jaa, tuli vielä mieleen, notta jos puidaan -39 foortin asioita niin miks tää siirrettiin tavalliselle rodi osastolta moottori keskusteluun? Eikös rod&custom osastolla saa puida tällaisia tekniikka asioita? Eniwei... kunhan ääneen ajattelen...
     
  7. lake ender

    lake ender Gearhead

    No samaa ihmettelen mäkin, että miks tää siirrettiin. Vaikka itsekkin olen ollu ahkerasti siirtelemässä noita aiheita rod&custom puolelta muualle, niin nyt en oikein ymmärrä miks tää on siirretty. En nyt rupee takaskaan siirtelemään, olkoot sit täällä.
    Pistin sulle yyveellä kuvan...
     

Kerro tästä muillekin!