Mistä saisi 30's Ford takavaloja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja jouni-K, 17.9.2006.

  1. jouni-K

    jouni-K 1st gear

    Lähestyn tässä asiantuntevampia tahoja ongelmallani. Olen rakentamassa 40-luvun harrikasta suht autenttista 50's bobberia ja mielestäni siihen sopisi takavaloksi kuin nyrkki silmään 30-luvun A-fordin takavalo. Vielä jos löytyisi sellainen "stop"-valo.

    Onko Suomessa olemassa liikettä, joka tuollaisia myisi? Ruotsalaisen firman olen netistä löytänyt, mutta eivät ilmeisesti toimita tavaraa ulkomaille. Jonkun jenkkifirman sivustoilla olen myös kuolannut, mutta sieltä tilaaminen on aika hankalaa tullien ym. vuoksi.

    Olen kiitollinen mahdollisista vastauksista.

    ***jouni-K
     
  2. Nutlass

    Nutlass Gearhead

  3. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    Tuossa vieressä vilkkuva platuartin mainos ja sieltä linkit hot rod parts!
     
  4. lake ender

    lake ender Gearhead

  5. 74

    74 Gearhead

    http://www.britti-helmet.fi/

    Viimeksi käydessäni oli hyllyssä. Ja jos ei jaksa käydä Keimolan takaa hakemassa niin taitaa se postikin tuoda.
     
  6. jouni-K

    jouni-K 1st gear

    Kiitoksia vastauksista. Eihän tuolla brittihelmissä oo vaan se sellanen pienempi "stop"-valo, jota olen nähnyt H-D-tarvikeliikkeissäkin. Se on aika lelun oloinen ja tosiaan pienempi kuin fordissa.
     

Kerro tästä muillekin!