Ford 37 levyjarrut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja ASSERI, 7.11.2006.

  1. ASSERI

    ASSERI 1st gear

    Onko kukaan tehnyt vanhoihin napoihin esm. Muutoksia Laakeroinnille,(Volvon) tai jonkun muun?Samalla sovittanut levyjarrut.
    Navat kuluneet hiukan laakerin kohdalta.Milli laakereita löytyy tosi läheltä
    Ajattelin kokeilla,kun tuli tehtyä navoille sorvausadapteri.
     
  2. lake ender

    lake ender Gearhead

    meinaatko sovitusta fordin navoille? Yleensähän toi on tehty niin ,et sovitetaan amazonin navat orkkis olka-akseleihin. Ulompi laakeri käy volvosta ja sisempi voortista. Väliin tarvii soviterenkaan. Stefoja löytyy mittojen mukaan.
     
  3. jzl

    jzl 1st gear

    Jaahas täälä on muillakin työn alla 37 fordi. Mä tein semmosen tempun että ostin magnumin koko sarjan moparin levyillä (4.5" jako). Näin voin laittaa vaikka ne amazonin vanteet koslaani. Päädyin kokonaiseen sarjaan kun siinä tulee uudet levyt,sylinterit,palat,laakerit ja adapterit. Halvemmaksihan se tulee amazonin levyillä, mutta vaatii tietenkin enemmän omaa työtä.

    PS: Mulla olis ylimääräiset adapterit chevyn levyilleja satuloille.
     
  4. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    Olen tehnyt omaan ´37 kun rakensin semmosta. Teen osia laserilla myös nykyään jos on kiinnostusta. Laita vaikka yv:tä -> tilaus on lähdössä ensviikon lopulla laserille.
     
  5. lake ender

    lake ender Gearhead

    Mulla on vielä valmiina ne adapterit amazonin satuloille fordin olka-akseleihin jos jotakuta kiinnostaa. ("made by bätmobiili")
     
  6. ASSERI

    ASSERI 1st gear

    Nyt on Fordin napohin sorvattu Volvo 360 n navat. Pitää sovittaa vielä jarrusatulat.Yllättävän vähän sorvaamista ,huonoista akseleista hyvä kun riitti
    tavara.Halkaisia mitoista 1,5-2 mm.Peltoauto projekti etenee?
     
  7. ASSERI

    ASSERI 1st gear

Kerro tästä muillekin!